اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

۲۱۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

۳۱
شهریور
۹۴

دانلود مستند ظهور - The Arrival -- قسمت اول



دریافت
مدت زمان: 5 دقیقه 42 ثانیه

  • سرباز گمنام
۳۱
شهریور
۹۴

 

 

دانلود مستند ظهور - The Arrival -- قسمت مقدمه

 

 


دریافت
مدت زمان: 6 دقیقه 5 ثانیه

 

  • سرباز گمنام
۳۱
شهریور
۹۴


فرمانده کل ارتش گفت: مشتاقیم که اسرائیل زودتر علیه ما اقدام کند تا ما این نابودی را کمتر از ۲۵ سالی که وعده داده شده، محقق کنیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی  صبح امروز در حاشیه رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران با اشاره به تهدیدات دشمنان علیه ایران اظهار داشت: استکبار جهانی اعم از تحریکات تروریستی و تحریک برخی برای تشکیل ائتلاف‌ها به نفع استکبار اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: همه آنها می‌دانند که یک قدرت به نام انقلاب اسلامی وجود دارد و در سطح جهانی ملاحظه می‌کنید که 6 کشور اول جهان در پشت میزی که آن طرف آن ایران است می‌نشینند و این امر نشان می‌دهد که آنها با کشورهای همسایه کاری ندارند.

فرمانده کل ارتش در ادامه تصریح کرد: هدف اصلی آنها مرکزیت به نام خورشید اسلام و انقلاب اسلامی است.

سرلشکر صالحی تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همان طوری که تجاوز واقعی را در 35 سال پیش پاسخ دادند امروز نیز دشمنان در ترس از همان دفاع هستند.

وی افزود: کشورهای منطقه که جبهه مقاومت را علیه استکبار تشکیل دادند، امروز در حمایت کامل ما هستند.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: ما هیچ‌گاه تهدیدی را از سوی همسایگان خود نمی‌پذیریم و با اقتدار در مقابل آن می‌ایستیم و مطمئنا اسرائیل را نابود خواهیم کرد و همچنین مشتاقیم که اسرائیل زودتر علیه ما اقدام کند تا ما این نابودی را کمتر از 25 سالی که وعده داده شده، محقق کنیم و شر آنها را حتی از روی ملت آمریکا نیز برداریم.

سرلشکر صالحی تصریح کرد: ما امروز دیگر گزینه‌ای روی میز علیه خود مشاهده نمی‌کنیم چرا آنها امروز تنها تهدید می‌کنند.

وی همچنین در خصوص رزمایش اخیر نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش یک ظاهر و یک باطن دارد، باطن این نیرو بیشتر بر روی قوی‌تر کردن تکنیک‌ها تمرکز دارد و رزمایش اخیر نیز نیروی هوایی را به همه اهداف خود رساند.

  • سرباز گمنام
۳۱
شهریور
۹۴

مسئول تحریم ها در امریکا: تحریم امریکا علیه بانک‎های ایرانی باقی است و برجام تاثیری بر آن نمی‎گذارد

 قانون تحریمهای ایران نیز تا پایان سال دو هزار و شانزده منقضی نخواهد شد

برنامه جامع اقدام مشترک بر تحریمهای آمریکا علیه شبکه بانکی ایران تاثیری نداشته است به این معنا که هیچ بانک ایرانی نمی تواند به شبکه بانکی آمریکا دسترسی داشته باشد یا بخواهد حساب بانکی بازکند و به خرید اوراق بهادار مبادرت کند و یا حتی اینکه از طریق سوئیفت با بانکهای آمریکایی نقل و انتقال مالی داشته باشد. امکان انجام دادن این کارها برای همه بانکهای ایران در آمریکا منتفی است اعم از اینکه در فهرست تحریمها باشند یا اینکه از این فهرست خارج شده باشند.


برنامه جامع اقدام مشترک بر تحریمهای آمریکا علیه شبکه بانکی ایران تاثیری نداشته است به این معنا که هیچ بانک ایرانی نمی تواند به شبکه بانکی آمریکا دسترسی داشته باشد یا بخواهد حساب بانکی بازکند و به خرید اوراق بهادار مبادرت کند و یا حتی اینکه از طریق سوئیفت با بانکهای آمریکایی نقل و انتقال مالی داشته باشد. امکان انجام دادن این کارها برای همه بانکهای ایران در آمریکا منتفی است اعم از اینکه در فهرست تحریمها باشند یا اینکه از این فهرست خارج شده باشند.

گروه بین الملل – رجانیوز: معاون خزانه داری امریکا گفت: در طول سالهای اخیر تلاشهای زیادی درباره ایران و تحریمهای این کشور انجام شده است. خود من بخش زیادی از زمان خود را صرف همین مسئله کرده ام. ابعاد بسیاری برای این فعالیتها مطرح است. بی تردید،

گزارش رجانیوز، آدام زوبین (Adam Szubin) که یهودی الاصل است در جلسه بررسی صلاحیتش در کمیته بانکداری، مسکن و امور شهری سنای آمریکا برای تصدی مسئولیت معاون وزیر خزانه داری آمریکا گفت:  بارزترین تلاش در این زمینه ، اعمال تحریمها است. ما کارهای زیادی دراین خصوص علیه حزب الله و نیروی قدس و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سالهای اخیر انجام داده ایم. تحلیلگرانی در دفتر کار من در وزارت خزانه داری آمریکا، نام بیش از دویست شرکت تحریم شده را تهیه کرده اند. باوجود توافق هسته ای اخیر، همه این شرکتها همچنان مشمول تحریمها خواهند بود.

به لطف اقدامات کنگره، این تحریمها ماهیت فراسرزمینی دارد به این معنا که بانکهای طرف قرارداد با شرکتهایی که دراین فهرست قرار دارند، با این کار، خودشان را به خطر می اندازند و این خطر را به جان می خرند که از شبکه مالی آمریکا قطع شوند. اما در کنار استمرار تلاشها برای شناسایی شبکه ها و حلقه های ارتباطی و افراد حاضر در این گروههای تروریستی و عمال آنها، ما باید کارهای بسیاری به صورت دیپلماتیک انجام بدهیم. فکر می کنم عده زیادی حاضرند با ما در این مسیر مشارکت داشته باشند.

  • سرباز گمنام
۳۱
شهریور
۹۴
حسین شکوهی نام آب میوه فروشی است که با وجود قطع عضو با دستان آهنی اقدام به فروش آب میوه به مشتریان می کند.

حسین شکوهی نام آبمیوه فروشی است که در خیابان ملت تهران آبمیوه فروشی می کند. وی با وجود نداشتن دو دست با دستی آهنی آب میوه را برای مشتریانش اماده می‌کند. آرش میرسپاسی عکاس باشگاه خبرنگاران جوان به مغازه او در بازار سری زده و از آن عکاسی کرده است.

عکس: آبمیوه فروشی با دستان آهنی
  • سرباز گمنام
۳۱
شهریور
۹۴
هزاران موجود عجیب دریایی در ساحل کالیفرنیا به گِل نشستند و باعث حیرت گردشگران منطقه و دانشمندان شدند.

موجودات دریایی عجیب درکالیفرنیا+تصاویر


وبسایت باشگاه خبرنگارانبه گفته دیوید بادر، مدیر آموزشی آکواریوم «پاسیفیک این لانگ بیچ» (Pacific in Long Beach) این موجود دریایی با نام علمی «وِلِلا وِلِلا» به ستاره دریایی شباهت دارد اما ستاره دریایی نیست. نام دیگر این موجود «ملوان بادنورد» است، زیرا این موجود باله‌ای آبی‌رنگ برجسته‌ای بر پشت خود دارد. خود این موجود بیضی‌شکل از یک‌کف‌دست کوچک‌تر است.
 
بادر در ادامه می‌گوید: با تغییر جریان‌های دریایی و جریان باد، این موجودات نیز به‌جای حرکت به‌سوی دریا به سمت ساحل کشیده می‌شوند. این موجودات برای گرفتن غذای خود نیش می‌زنند اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا نیش آن‌ها آن‌قدر قوی نیست که بتواند ‌به پوست بدن نفوذ کند.
 
  • سرباز گمنام
۳۱
شهریور
۹۴


خندوانه سیاست‌زده نیست. باج حزبی نمی‌دهد. ادای پوزیسیون یا اپوزیسیون بودن نظام را درنمی‌آورد. مخاطبش همه مردم ایران هستند و مهمان‌هایش با هر گرایش سیاسی.

گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو - فردین آریش، برنامه «خندوانه» رامبد جوان حالا یکی از پرطرفدارترین و موفق‌ترین تجربه‌های ساخت برنامه در تلویزیون است. تحلیل دلایل این موفقیت می‌تواند به روشن شدن زوایای پنهان ساخت یک برنامه خوب کمک کند.

 

بخند خندوانه یا جدیت در خنداندن!

 

در خندوانه محوریت با «خنده» است. همه چیز در خدمت «خنداندن» است. از نفس گرفتن و خندیدن حاضران در استدیوی برنامه و لبخند هفته بگیرید تا گفت‌و‌گوها و استندآپ‌ها کمدی‌ها و آوازخوانی‌ها و کلیپ‌های بعد از «بریم بیایم». خنده پدیده‌ای است که به شدت در این زمان به آن نیاز داریم. وضعیت اجتماعی ما به‌گونه‌ای است که نبود شادی و خنده -حتی سطحی و ظاهری- را در زندگی روزمره شخصی و اجتماعی‌مان حس می‌کنیم. خندوانه ما را می‌خنداند. اما خندیدنی که به راحتی می‌توانست به دام ابتذال بیفتد و به لودگی کشیده شود، اما این‌طور نشده و این را در جزئیات «خندوانه» می‌شود دید. اینکه رامبد از مهمان‌هایش هر سوالی نمی‌کند و بعضاً با آنها درباره دردها و مسائل اجتماعی صحبت می‌کند. در برنامه‌اش کتاب معرفی می‌کند. کمپین قطره قطره راه می‌اندازد. اینها به ظاهر ربطی به خندوانه و خندیدن ندارد، اما نشانه‌ای است از جدی بودن خندوانه در خنداندن مردم. و این یعنی خنده در خندوانه به قیمت ندیدن ضعف‌ها و کاستی‌ها و رنج‌ها نیست. خنده‌ای خوب است که پشتش آگاهی باشد و تلاش برای شاد بودن از درون و بیرون و بهتر زندگی کردن. و خندوانه از این جهت موفق است.

 

  • سرباز گمنام
۳۱
شهریور
۹۴

جنگی که اعراب را متحد کرد

جنگی که اعراب را متحد کرد


فضای حقارت بار حاکم بر جهان عرب پس شکست های پی در پی از رژیم صهیونیستی، در کنار دلائل و رویکردهای شخصی هر یک از رهبران عرب، نهایتا آن ها را به سوی حمایت تام از صدام حسین در خلال جنگ تحمیلی متمایل ساخت.

گروه بین الملل فرهنگ نیوز، سی و پنج سال پیش در چنین روزی یگان های رزمی و توپخانه های ارتش بعثی با پشتیبانی جنگنده ها و بالگردهای خویش جنگی گسترده را بر علیه ایران اسلامی آغاز نمودند، جنگی که از آن به عنوان طولانی ترین جنگ قرن بیستم نام برده می شود. در رابطه با چرایی آغاز این جنگ خونین و پدیده های پیرامونی آن تا کنون ده ها کتاب و مقاله منتشر شده است.

اگرچه تنش های گاه و بیگاه میان ایران و دولت عراق قدمتی صد سال داشته و به سال های پس از تجزیه امپراطوری عثمانی و تشکیل کشورهای جدیدالتاسیسی باز می گردد، اما روی کارآمدن حزب بعث در عراق به رهبری حسن البکر و صدام حسین و قدرت گیری نسبی بغداد در معادلات منطقه ای بر دامنه تعارضات فی مابین افزود، تا آن جا که طرفین پس سال ها ضد و خوردهای مرزی و حمایت از اپوزیسیون طرف مقابل ناگزیر به وضع قرارداد الجزایر در سال 1975 گردیدند، قراردادی که به گواه تاریخ و با توجه به موقعیت برتر نظامی و اقتصادی ایران چندان باب طبع دیکتاتور تمامیت خواه عراق نبود و از همین روست که شاهدیم که بلافاصله و پس از وقوع انقلاب در ایران و ایجاد نابسامانی های اولیه که نشات گرفته از فضای انقلاب است، رژیم بعثی مترصد فرصت شده تا با طرح بهانه های واهی به انتقام قرار داد الجزایر و در راستای مطامع و جاه طلبی های صدام حسین به مقابله نظامی با ایران بپردازد.

  • سرباز گمنام
۳۰
شهریور
۹۴

بسم الرب الشهدا


خندوانه بار دیگر شاهکاری زیبا خلق کرد.



http://up.campin.ir/up/albom/Pictures/21/9524511881.jpg

رامبد جوان عزیز بار دیگر یک قسمت بسیار زیبا و شاهکار آفرید.


قسمت دوشنبه شب 30 شریور 1394 با عنوان تقدیم شادی برنامه به جانبازان عزیز اعصاب و روان شروع و با دکتر پژمان آقایی گفتگو،حضور و هنرنمایی جناب خان بعد از یه غیبت طولانی و با لطیفه گویی،نقل خاطرات و آواز چند تن از جانبازان عزیزتر از جان حاضر در برنامه رو به اتمام بود که در 10دقیقه پایانی یک جانباز عزیز مطلبی را که از قبل بر روی کاغذ نوشته بود خواند که مو به تَن آدم را سیخ میکند و خواهد کرد.


مطلبی بسیار تاثیرگذار و جانسوز از چگونگی به جبهه رفتن اَش،خداحافظی و خواسته هایش از همسرش و چگونه فهمیدن اینکه جانباز اعصاب و روان شناخته

می شود و ترجیح میدهد که فشار نگه داری و ناراحتی خود از خانواده اَش ساقط و در بیمارستان بستری بشود.


بنده به شخصه بسیار لذت بردم و به قولی گفتنی : خیلی حال کردم.

----------------

از دو قسمت برنامه خندوانه خیلی خوشم اومد : یه قست که با مهمانان،خواهران و برادران افغانستانی پخش شد و یه قسمت هم امشب خیلی لذّت بردم.

  • سرباز گمنام
۳۰
شهریور
۹۴

خندوانه یا ۹۰ ؟!

حسن بزرگ این برنامه تنوع برنامه هاست که حتی سیاست مداران بزرگی همچون حداد عادل در آن شرکت کرده اند و تقریبا سعی شده از اکثر طیف ها استفاده کند و به همین جهت خیلی سریع در دل مردم جا باز کرد و خیلی سریع به امپراطوری ۱۵ ساله عادل فردوسی پور خاتمه داد .

به گزارش فرهنگ نیوز : زمانی که سری دوم برنامه خندوانه از فروردین ۱۳۹۴ به روی آنتن رفت هیچ‌کس گمان نمی کرد که این برنامه به یکی از پرطرفدارترین برنامه های صدا و سیما بدل شود و طرفداران پرشماری را به خود جلب کند.

این برنامه در حال حاضر بدون تردید پرمخاطب ترین برنامه تلویزیونی است که حتی برنامه های تکراری آن در اکثر کانالهای استانی به نمایش در می آید و پربازدید است. برنامه ای که گستره نمایش ان به فراگیری شبکه ۳ نیست و مردم برای تماشایش باید دستگاه های پخش دیجیتال داشته باشند.

حسن بزرگ این برنامه تنوع برنامه هاست که حتی سیاست مداران بزرگی همچون حداد عادل در آن شرکت کرده و تقریبا سعی شده از اکثر طیف ها استفاده کند و به همین جهت خیلی زود در دل مردم جا باز کرد و به امپراطوری ۱۵ ساله عادل فردوسی پور خاتمه داد.

هم اکنون در این برنامه رقابت دو چهره محبوب دنیای هنر یعنی امیرمهدی ژوله و امین حیایی جالب است و مردم به هر کدام از این دو هنرمند بیش از دو میلیون رای دادند و این رقابت سایه به سایه در حال افزایش است.

در حالی که نزدیک‌ترین رقابت در مسابقات «خنداننده برتر» به روز پایانی رای‌گیری نزدیک می‌شود، آرای دو کمدین شرکت کننده در این مسابقه تقریبا با یکدیگر برابر است. حداقل چهار میلیون نفر در این رای گیری تا کنون شرکت کردند که این رقم واقعا قابل توجه است.

  • سرباز گمنام
۳۰
شهریور
۹۴

کثیف ترین توهین یک مجری از نظر نواب صفوی

نواب صفوی معتقد است: توهین مجری فارسی1 کثیف ترین کاری است که یک ایرانی می تواند نسبت به هموطنانش انجام دهد.

به گزارش فرهنگ نیوز، حسام نواب صفوی سال 1353 در تهران متولد شد . وی تحصیلات دانشگاهی خود را ادامه داد و موفق به اخذ مدرک کارشناسی بازیگری شد. به گفته وی بازیگری شغل دوم اوست و شغل اصلی وی وکالت است .حسام نواب صفوی در کارهای زیادی به ایفای نقش پرداخته است فیلم‌هایی چون  «اعتراض»، «نان و عشق و موتور هزار»، «اُتانازی»، «عروس خوش‌قدم»، «سیزده گربه روی شیروانی» و «سودای پرواز»، و مجموعه‌های تلویزیونی «بازگشت به خانه»، «شن‌های کف رودخانه»، «کیف انگلیسی» و «روشن‌تر از تاریکی (داستان زندگی ملاصدرا)».اما یکی دیگر از کارهای وی که به تازگی آن را به اتمام رسانده مجموعه تلویزیونی "معمای شاه" اثر جدید محمدرضا ورزی است که حسام نواب صفوی در این مجموعه در قالب نقش "شهید نواب صفوی" به ایفای نقش پرداخته است.

در پی حاشیه هایی که چندی پیش بر سر توهین یکی از مجری ها شبکه های فارسی زبان خارجی پیش آمد و حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان به اعتراض از این هنرمند در صفحه مجازی خود گلایه نامه ای نوشت به این بهانه سراغ وی رفتیم و به گفت و گو نشستیم. که در ادامه مشروح آن را می خوانید:
  • سرباز گمنام
۳۰
شهریور
۹۴

  همدلی جانبازها با آقای جانباز

 میزبانی شانه‌های رهبر جانباز از اشکهای فرزندانش

 آقا گفتند این را به نماینده‌های مجلس بگویید

همسر جانباز می‌گوید: ما وقتی شادی و بشاشیت رو توی چهره شما می‌بینیم حالمون خوب میشه. بعد هم ادامه می‌دهد: الان ما میگیم اعوذ بالله من الشیطان الرجیم و اعوذ بالله من الآمریکا!
آقا می‌گویند: شیطان عظیم!


باز همه می‌خندند. همسر جانباز از آقا می‌خواهد که یک دیدار عمومی مخصوص بچه‌های شهدا و جانبازان داشته باشند که آقا به اعضای دفتر می‌گویند بنویسند.


همسر جانباز می‌گوید: ما وقتی شادی و بشاشیت رو توی چهره شما می‌بینیم حالمون خوب میشه. بعد هم ادامه می‌دهد: الان ما میگیم اعوذ بالله من الشیطان الرجیم و اعوذ بالله من الآمریکا! آقا می‌گویند: شیطان عظیم! باز همه می‌خندند. همسر جانباز از آقا می‌خواهد که یک دیدار عمومی مخصوص بچه‌های شهدا و جانبازان داشته باشند که آقا به اعضای دفتر می‌گویند بنویسند.

گروه فرهنگی - رجانیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روز یکشنبه به مدت دو ساعت و نیم، با جمعی از جانبازان قطع نخاع و جانبازان بالای ۷۰ درصد و خانواده‌های آنان، از نزدیک دیدار کرده و در فضایی صمیمی آنان را مورد تفقد قرار دادند.

 

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری حاشیه‌های جالب این دیدار را منتشر کرده که به این شرح است:

«میهمان‌ها دور تا دور حسینیه نشسته‌اند و چشم دوخته‌اند به درِ ورودی و منتظر‌ند تا آقا وارد...»


 نه، این دیدار حتی همین شروع حاشیه‌نگاری‌اش هم فرق می‌کند. میهمان‌ها همگی ننشسته‌اند، یعنی همه‌شان نمی‌توانستند که بنشینند. بعضی‌هایشان روی تخت دراز کشیده‌اند. نه فقط الان، که ۲۸ سال است! ۹۴ را که امسال باشد منهای ۶۶ که آخرین مرحله مجروحیت یکی از همین میهمانها باشد می‌کنم و می‌شود ۲۸. علاوه بر این، میهمانها همه چشم ندوخته‌اند به در، یعنی همگی آنها چشم ظاهر ندارند که بدوزند به در. بعضی‌هایشان قریب همان ۲۸ سال –چند سال کمتر و بیشتر- است که چشمان ظاهرشان دیگر جایی را نمی‌بیند. حاشیه نگاری دیدار رهبر معظم انقلاب با جانبازان حتی شروعش هم فرق می‌کند و نمی‌توان از آن شروعهای کلیشه‌ای را از بقیه دیدارها کند و آورد چسباند اینجا.

  • سرباز گمنام
۳۰
شهریور
۹۴

آقای روحانی! «بازدید تشریفاتی» از پارچین، یعنی نقض صریح سه قانون رسمی بدون مصوبه شورایعالی

 بر اساس متن برجام نتیجه بازدید از پارچین، درخواست دسترسی به دانشمندان، اسناد، سایت‎ها و تجهیزات ایران است

 آژانس هیچ تعهدی برای بستن پرونده ایران نداده است

حضور غیرقانونی آمانو در پارچین شکل دهنده این فرآیند پر خطر است که سرانجامی جز یک قطعنامه شورای حکامی برای دسترسی‎های کاملا غیرقانونی است، دسترسی‎های که اگر ایران با آن موافقت نکند، مطابق با مکانیزم ماشه تعبیه شده در برجام، موجب بازگشت فوری تحریم‎ها علیه ایران خواهد شد و این یعنی بازگشت به نقطه آغاز دعوای 12 ساله ایران و آژانس، بدون آنکه آژانس امتیازی داده باشد!


حضور غیرقانونی آمانو در پارچین شکل دهنده این فرآیند پر خطر است که سرانجامی جز یک قطعنامه شورای حکامی برای دسترسی‎های کاملا غیرقانونی است، دسترسی‎های که اگر ایران با آن موافقت نکند، مطابق با مکانیزم ماشه تعبیه شده در برجام، موجب بازگشت فوری تحریم‎ها علیه ایران خواهد شد و این یعنی بازگشت به نقطه آغاز دعوای ۱۲ ساله ایران و آژانس، بدون آنکه آژانس امتیازی داده باشد!

علی نادری– رجانیوز: با وجود سرنوشت مبهم برجام در نهادهای قانونی داخلی و در شرایطی که شورایعالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی هنوز نظر نهایی خود را درباره پذیرش و یا عدم پذیرش برجام اعلام نکرده‎اند، دولت یازدهم با دعوت از آمانو و ارائه دسترسی برای بازرسی از پارچین، عملا و بصورت غیر قانونی اجرای برجام را آغاز کرده است.

به گزارش رجانیوز، در شرایطی روز گذشته دولت یازدهم با حضور آمانو در ایران و بازدید از سایت نظامی پارچین آنهم فراتر از تعهدات مندرج در پادمان و حتی پروتکل الحاقی موافقت کرده و آنرا تشریفاتی خوانده است که این دسترسی نه تنها با دو مصوبه پیشین مجلس درباره نحوه تعامل ایران و آژانس مغایر بوده بلکه به نوعی دور زدن نهادهای قانونی کشور برای اجرای بدون تایید برجام تلقی می‎شود.

بر این اساس بدون اعلام نظر رسمی شورایعالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی درباره برجام، دولت عملا اجرای آنرا کلید زده است، چرا که این بازدید در چارچوب نقشه راهی توافق شده در حاشیه برجام به آژانس داده شده است، و عملا اجرای یکی از تعهدات ایران در متن برجام بوده است.

بر اساس آنچه در ماده ۱۴ متن برجام بین طرفین توافق شده است، ایران و آژانس موظف به اجرای سندی هستند که از آن به عنوان «نقشه راه برای رفع ابهام از مسائل مورد اختلاف حال و گذشته» میان ایران و آژانس یاد شده است و بر این اساس، دسترسی‎های روز گذشته به آمانو با هدف اجرای این نقشه راه و عملی شدن برجام آنهم بدون اعلام نظر نهایی نظام درباره متن برجام صورت گرفته است.

این در حالی است که دسترسی به سایت نظامی پارچین نه تنها فراتر از توافقنامه پادمان ایران و آژانس ذیل معاهده ان پی تی است، بلکه این دسترسی از تعهدات یک کشور ذیل پروتکل الحاقی نیز فراتر بوده است، چرا که بازدید از مکان‎های مختلف ذیل پروتکل الحاقی شامل ضوابط خاصی است که در این بازدید رعایت نشده است.

  • سرباز گمنام
۳۰
شهریور
۹۴

زاکانی: آژانس زمانی که بیماران ایران به «رادیو دارو» نیاز داشتند به وظایفش عمل نکرد

 آمانو: برخی کشورها نگذاشتند موضوع تامین سوخت ۲۰ درصد ایران حل شود

 رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام مجلس با انتقاد از عملکرد آژانس بین الملی انرژی اتمی گفت: به عنوان متخصص پزشکی هستهمی‌دانم در حالی که بیماران ایران نیاز به رادیو دارو داشتند، کشور بلژیک رادیو دارو را قطع کرد و زمانی که سوخت 20 درصد راکتور تهران رو به پایان بود آژانس به ما کمکی نکرد و مجبور شدیم خودمان آن را تامین کنیم./


رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام مجلس با انتقاد از عملکرد آژانس بین الملی انرژی اتمی گفت: به عنوان متخصص پزشکی هستهمی‌دانم در حالی که بیماران ایران نیاز به رادیو دارو داشتند، کشور بلژیک رادیو دارو را قطع کرد و زمانی که سوخت ۲۰ درصد راکتور تهران رو به پایان بود آژانس به ما کمکی نکرد و مجبور شدیم خودمان آن را تامین کنیم./

گروه سیاسی - رجانیوز: رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام مجلس با انتقاد از عملکرد آژانس بین الملی انرژی اتمی گفت: به عنوان متخصص پزشکی هستهمی‌دانم در حالی که بیماران ایران نیاز به رادیو دارو داشتند، کشور بلژیک رادیو دارو را قطع کرد و زمانی که سوخت ۲۰ درصد راکتور تهران رو به پایان بود آژانس به ما کمکی نکرد و مجبور شدیم خودمان آن را تامین کنیم.

 

آژانس زمانی که بیماران ایران به «رادیو دارو» نیاز داشتند به وظایفش عمل نکرد

رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام مجلس با انتقاد از عملکرد آژانس بین الملی انرژی اتمی گفت: به عنوان متخصص پزشکی هستهمی‌دانم در حالی که بیماران ایران نیاز به رادیو دارو داشتند، کشور بلژیک رادیو دارو را قطع کرد و زمانی که سوخت ۲۰ درصد راکتور تهران رو به پایان بود آژانس به ما کمکی نکرد و مجبور شدیم خودمان آن را تامین کنیم.

به گزارش رجانیوز به نقل از خانه‌ملت، علیرضا زاکانی رئیس کمیسیون ویژه برجام مجلس شورای اسلامی  در نشست امروز کمیسیون ویژه برجام با حضور یوکیو آمانو مدیر کل آژانس بین المللی هسته‌ای با بیان خوشامدگویی گفت: تشکر می‌کنم از قبول دعوت کمیسیون، همچنین از وزارت امور خارجه کشور به این جهت که زمینه نشست را فراهم کرد سپاسگزاری می‌کنم. امروز آغاز دهه دفاع مقدس است و لازم است یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و به ویژه شهدای هسته ای را گرامی بداریم.

  • سرباز گمنام
۲۹
شهریور
۹۴

بانک‌ ها با منابع قرض‌الحسنه مردم چه می‌کنند؟

 چرا بانک‌های تجاری فضای کار به موسسات قرض‌الحسنه را نمی‌دهند؟

 بانک‌هایی که مانند تانک اقتصاد مولد را تخریب می‌کنند


بخشی بعنوان سپرده‌های جاری قرض‌الحسنه نزد بانک‌هاست که یک رقمی حدود ۶۴هزار میلیارد تومان با سود صفر درصد و باعنوان سپرده قرض‌الحسنه جاری نزد بانک‌هاست اما بانک‌ها هیچ بخشی از آن را به مردم نمی‌دهند و این پول عمدتا در کارهای سودآور برای خود بانک استفاده می‌شود.

گروه اقتصادی - رجانیوز: برنامه هفته اخیر ثریا با حضور دکتر روح الله حمیدی مطلق، مدیر گروه نوآوری پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف و عباس کریمی، مدیر قرض‌الحسنه اندوخته اسلامی حر در بازار تهران  و با موضوع صندوق‌های قرض الحسنه بر روی آنتن شبکه اول سیما رفت.

  • سرباز گمنام
۲۹
شهریور
۹۴

رونمایی از سند تخلف میلیاردی معاون اول رئیس جمهور و محکومیت به بازگرداندن وجه و انفصال خدمت

 آیا با دستمال کثیف می‌شود شیشه را تمیز کرد؟

 جهانگیری کفایت دبیری ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی را دارد؟

 آیا جهانگیری مصداق آن جمله تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی در باب مبارزه با مفاسد اقتصادی نیست که فرمودند: «با دستمال کثیف نمی‌شود شیشه را تمیز کرد. اگر انسان بخواهد با فساد مبارزه کند، باید در درجه‌ اول مراقب باشد که فساد دامن خودش را نگیرد.»


آیا جهانگیری مصداق آن جمله تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی در باب مبارزه با مفاسد اقتصادی نیست که فرمودند: «با دستمال کثیف نمی‌شود شیشه را تمیز کرد. اگر انسان بخواهد با فساد مبارزه کند، باید در درجه‌ اول مراقب باشد که فساد دامن خودش را نگیرد.»

گروه سیاسی - رجانیوز: در شرایطی که پس از انتشار خبر محکومیت اسحاق جهانگیری به بازگشت وجه و انفصال از خدمات دولتی به جهت اقدامات خود در دوران تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت، سخنگوی دولت به صورت شتاب زده ای اقدام به تکذیب این خبر کرد، اما بررسی اسناد و مدارک موجود موید این خبر بوده و حاکی از محکومیت معاون اول رئیس جمهور به بازگشت وجه و انفصال از خدمات دولتی است.

به گزارش رجانیوز، هفته نامه «۹دی» در اولین شماره خود پس از توقیف چهارم در دولت تدبیر و امید، با انتشار گزارشی در این باره نوشت: چند ماه پس از انتشار خبر پرونده مربوط به محکومیت اسحاق جهانگیری در دیوان محاسبات به خاطر تخلفات میلیاردی وی در دوره تصدی وزارت صنایع در دولت دوم اصلاحات (۱۳۸۱ تا ۱۳۸۴)، چندی پیش دفتر وی با صدور جوابیه‌ای‌ مبهم تلاش کرد اصل ماجرا را خبرسازی منتقدان دولت جا بزند.

 

در این گزارش با اسناد متقن نشان می‌دهیم که تخلف میلیاردی و محکومیت فردی که اینک معاون اول دولت یازدهم و رئیس حزب کارگزاران است و در ۲ سال اخیر خود را پیشگام مبارزه با مفاسد اقتصادی جلوه داده، صحت دارد.

 

  • سرباز گمنام
۲۹
شهریور
۹۴


نفوذ اقتصادی، دوستان زنگنه و سفره رنگین و رازآلود قراردادهای جدید نفتی

 قراردادهای نفتی جدید یا کپی برداری ناقص از قراردادهای عراقی!؟

 جایگاه دوستان تا ۲۰ سال آینده بر سر سفره نفت مشخص شد!

به عبارت دیگر با این قراردادها تا 20 سال آینده سرمایه گذاران بخش انرژی یعنی سودآورترین بخش اقتصاد ایران تعیین میشود. گفته شده افزایش جذابیت بیشتر برای طرفهای خارجی دلیل این تغییر در مدت قراردادهاست. مهمترین نکته در خصوص قراردادهای جدید این است که شرکتهای داخلی همکار با طرفهای خارجی از هم اکنون مشخص شده و کاملا جایگاه هر کس بر سر سفره نفت تا 20 سال آینده تعریف شده است.


به عبارت دیگر با این قراردادها تا ۲۰ سال آینده سرمایه گذاران بخش انرژی یعنی سودآورترین بخش اقتصاد ایران تعیین میشود. گفته شده افزایش جذابیت بیشتر برای طرفهای خارجی دلیل این تغییر در مدت قراردادهاست. مهمترین نکته در خصوص قراردادهای جدید این است که شرکتهای داخلی همکار با طرفهای خارجی از هم اکنون مشخص شده و کاملا جایگاه هر کس بر سر سفره نفت تا ۲۰ سال آینده تعریف شده است.
رضا علیپور* - رجانیوز: ۱.      با فعالیت مجدد جناب زنگنه در وزارت نفت، موضوع طراحی قراردادهای جدید نفتی در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفت. کارگروهی با محوریت مهدی حسینی، زمانی نیا و مهدی میرمعزی (سلطان نفت) نوع جدیدی از قراردادهای سرمایه گذاری در میادین نفتی ایران را طراحی کرده است.
 
  • سرباز گمنام
۲۹
شهریور
۹۴

 رسانه های غربی: آمانو با دانشمندان ایرانی مصاحبه می کند!

 ضرورت عکس العمل فوری مجلس برای جلوگیری از نادیده گرفته شدن یک خط قرمز دیگر

دبیر کل آژانس انرژی اتمی و تیم همراه با هدف بازدید از تاسیسات نظامی پارچین وارد تهران شده اند. پیش از سفر آمانو و طی چند اخیر 12 نفر از بازرسان آژانس به تهران آمده بودند تا همراه با دبیرکل آژانس انرژی اتمی از تاسیسات سری پارچین بازدید به عمل آورند.


دبیر کل آژانس انرژی اتمی و تیم همراه با هدف بازدید از تاسیسات نظامی پارچین وارد تهران شده اند. پیش از سفر آمانو و طی چند اخیر ۱۲ نفر از بازرسان آژانس به تهران آمده بودند تا همراه با دبیرکل آژانس انرژی اتمی از تاسیسات سری پارچین بازدید به عمل آورند.

گروه بین الملل – رجانیوز: حضور آمانو در تهران یکی دیگر از عقب نشینی های تیم مذاکره کننده هسته ای ایران را در مذاکرات هسته ای مشخص کرد . 
 
به گزارش رجانیوز ، دبیر کل آژانس انرژی اتمی و تیم همراه با هدف بازدید از تاسیسات نظامی پارچین وارد تهران شده اند. پیش از سفر آمانو و طی چند اخیر ۱۲ نفر از بازرسان آژانس به تهران آمده بودند تا همراه با دبیرکل آژانس انرژی اتمی از تاسیسات سری پارچین بازدید به عمل آورند.
 
بازدید آمانو از تاسیسات نظامی پارچین در چارچوب اجرای نقشه راه ایران و آژانس بوده که تیرماه سال جاری در وین به امضا طرفین رسیده است. 
 
این در حالی است که تیم مذاکره کننده پیش از این ، در واکنش به انتقادات کارشناسان مبنی بر اینکه اجرای برجام و نقشه راه ایران و آژانس امکان بازدید کارشناسان از تاسیسات نظامی کشور فراهم می آورد، بازدید از این دست مراکز را شدیدا تکذیب می کردند. 
 
آمانو و ۱۲ کارشناس آژانس در حالی اجازه بازرسی از مرکز نظامی پارچین را پیدا کردند که بر اساس قانون صیانت از دستاوردهای هسته ای مصوب ۲ تیر ۱۳۹۴ هرگونه بازرسی غیرمتعارف از تاسیاست هسته ای و بازدید از مراکز نظامی ممنوع است. 
 
  • سرباز گمنام
۲۹
شهریور
۹۴

حیایی: با ادامه پیدا کردن حاشیه‌ها  انصراف می‌دهم

همه آنهایی که من را می‌شناسند می‌دانند که من هیچ وقت دنبال حاشیه نیستم و در پی اصلم . هیج زمان دوست نداشتم در حاشیه ها حضور پیدا کنم و این ماجراها برایم جذاب نیست. شاید برای بعضی‌ها مهم و جذاب باشد اما برای من واقعا نیست.

به گزارش فرهنگ نیوز، اجرای امین حیایی و امیر مهدی ژوله در برنامه جمعه شب در شبکه‌های اجتماعی و این طرف و آن طرف غوغا به پا کرد. امین حیایی اما بی اهمیت به این جوسازی‌ها هدفش را شاد کردن مردم عنوان می‌کند و می‌گوید اگر قرار باشد این حاشیه ادامه پیدا کند. از شرکت در دور بعدی انصراف می‌دهم. باقی این ماجرا را از زبان خودش بخوانید.

فضای دوقطبی که در مسابقه استندآپ کمدی «خندوانه» به وجود آمده را چه قدر - از قبل متصور بودید؟
به نظرم فضایی که درباره استانداپ کمدی به وجود آمد به این دلیل بود که کمدین‌های سینما، تلویزیون و تئاتر از این موقعیت استفاده کنند. رامبد هم کار نویی انجام داد و کلید این حرکت تازه را زد تا بتوانیم شوهای تلویزیونی این چنینی داشته باشیم. من هم چون مهمان برنامه اش بودم به این رقابت دعوت شدم و اصلا قرار نبود استنداپ اجرا کنم. ولی بعد که رامبد پیشنهاد مسابقه را به من داد، احساس کردم می توانم به این اتفاق کمک کنم تا مردم شاد شوند، بیشتر بخندند و لذت ببرند. به همین دلیل هم پیشنهاد او را قبول کردم.
 
  • سرباز گمنام
۲۹
شهریور
۹۴

دستمزد کارگران عسلویه چقدر است؟

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس با بیان این‌که اگر شکل اقماری کارگران و کارمندان مشغول در منطقه تغییر کند بخش عمده‌ای از معضلات موجود از میان خواهد رفت، گفت: متوسط حقوقی که کارگران اینجا می‌گیرند، هیچ وقت بالاتر از یک میلیون و 200هزار تومان نبوده است.

به گزارش فرهنگ نیوز، مهدی یوسفی، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در گفت‌وگو با جام جم، در مورد ایجاد منطقه پارس شمالی گفت: منطقه پارس از ابتدا در سه ناحیه و در دو بخش دیده شده بود که به دلیل اهمیت میادین مشترک گاز پارس جنوبی، این منطقه در دو شهرستان عسلویه در ناحیه یک و کنگان در ناحیه دو دیده شد که کل منطقه مختص توسعه پارس جنوبی است.

وی با اشاره به پیش بینی یک منطقه دیگر به نام ناحیه سه که در قسمت شمالی تر و نزدیک به بوشهر واقع است، افزود: از قبل از شهرستان نیر تا نرسیده به شهرستان دلوار را منطقه پارس سه یا معروف به منطقه پارس شمالی می گویند. البته میدان پارس شمالی یکی از میدان هایی است که در این منطقه قرار دارد و علاوه بر آن میدان گلشن، فردوسی و فرزاد A و B و نفت سنگین موند را نیز در منطقه داریم. این ناحیه با وسعت 16 هزار هکتار پیش بینی شده است.

  • سرباز گمنام
۲۹
شهریور
۹۴


رشد ازدواج برای اولین بار در کشور


سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: ۵ میلیون نفر در کشور فاقد کارت و شماره ملی هستند که تا اول دی مهلت دارند نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.

به گزارش فرهنگ نیوز، محمدابراهیم طریقت سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در نشست خبری که در خصوص عملکرد 6 ماهه سازمان ثبت احوال کشور برگزار شد، اظهار داشت: اصلی‌ترین نیاز جامعه شناسایی است که سازمان ثبت احوال در این حوزه خدمات و اطلاعات لازم را به جامعه هدف ارائه می‌دهد.

وی افزود: از سال 1298 سازمان ثبت احوال در کشور تشکیل شده است و قریب از 100 سال است که شناسایی ایرانیان را انجام می‌دهد.

طریقت بیان داشت: درحال حاضر 105 میلیون ایرانی در داخل و خارج از کشور شناسایی شده‌اند که از این تعداد 81 میلیون ایرانی داخل و خارج کشور در قید حیات هستند.

سخنگوی سازمان ثبت‌احوال کشور بیان داشت:‌ ایرانیان داخل کشور 77.5 میلیون نفر هستند که 23.5 درصد زیر 15 سال، 31.5 درصد بین 15 تا 29 سال، 39.3 درصد از 30 تا 64 سال و 5.7 درصد بیش از 64 سال سن دارند.

طریقت یادآور شد: در حال حاضر رشد جمعیتی 1.4 درصدی را داریم که با توجه به افزایش ولادت 0.1 درصد جمعیت رشد داشته است.

سخنگوی سازمان ثبت‌احوال کشور افزود: این سازمان سالانه به 14 میلیون نفر خدمات مربوط به شناسنامه، کارت ملی، الصاق عکس، احراز هویت و... ارائه می‌دهد.

  • سرباز گمنام
۲۹
شهریور
۹۴


نظر امام محمد باقر درباره ایرانیان منتظر

پاسخ قاطع کودک چهارساله به یزید


نظر امام محمد باقر درباره ایرانیان منتظر/پاسخ قاطع کودک چهارساله به یزید


امام باقر(ع) فرمود: آنان (اطرافیان فرعون) حلال‌زاده بودند و اینان (اطرافیان یزید) حرام زاده اند؛ و همانا، پیامبران و فرزندانشان را جز حرام‌زادگان نمی‌کشند! یزید در مقابل این استدلال کودکی امام باقر، درمانده می‌شود.
گروه آئین و اندیشه فرهنگ نیوز: امام محمد باقر علیه‌السلام، امام پنجم شیعه که طبق حدیث لوح (اهدایی حضرت فاطمه به جابر بن عبدالله انصاری) از سوی پیامبر، به لقب باقر به معنای شکافنده علوم، ملقب گردید. پدر امام باقر، «امام علیّ بن الحسین بن علیّ بن ابی‏طالب علیهم السلام»، امام سجّاد(ع) و مادر ایشان، «فاطمه» معروف به امّ عبدالله (دختر امام حسن مجتبی علیه السلام) است. بنابراین نسب امام باقر، هم از طرف پدر و هم از طرف مادر به دو فرزند امام علی، سیدی شباب اهل الجنه- امام حسن و امام حسین علیهما السلام، میرسد . [1] امامت امام باقر(ع) مصادف با ضعف دولت بنی امیه و درگیری امویان بر سر قدرت بود. امام باقر(ع) در این دوره، جنبش علمی وسیعی را پدید آورد که در دوره امامت فرزندش امام صادق(ع) به اوج خود رسید. امام پنجم شیعیان، سرانجام در هفتم ذی الحجه سال 114 هجرى ـ در سن 57 سالگى ـ در شهر پیامبر(ص)، مدینه منّوره به وسیله «هشام بن عبد الملک» مسموم و به شهادت رسید. پیکر مقدس ایشان را در قبرستان بقیع – کنار پدر بزرگوارش - به خاک سپردند. 
 
مناظره امام باقر با اسقف اعظم مسیحیان
  • سرباز گمنام
۲۹
شهریور
۹۴
کاری به اجرای آقایان ژوله و حیایی ندارم من که با هر دو حسابی خندیدم؛ چیز دیگری توجه مرا جلب کرده... متنی را یک نویسنده ی همگرا با فتنه منتشر کرد که در جای خود خنده دارتر از اصل ماجرا بود.
به گزارش فرهنگ نیوز، وحید یامین پور با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی خود، در مورد حاشیه های ایجاد شده بعد از برنامه شب گذشته خندوانه نوشت:
 
خنده ی سیاسی!!!... #خندوانه
 
خیلی اهل دنبال کردن خندوانه نیستم ولی ازقضا قسمت دیشب را دیدم. کاری به اجرای آقایان ژوله و حیایی ندارم من که با هر دو حسابی خندیدم؛ چیز دیگری توجه مرا جلب کرده... متنی را یک نویسنده ی همگرا با فتنه منتشر کرد که در جای خود خنده دارتر از اصل ماجرا بود.
جماعتی که شعار هنر آزاد و هنر برای هنر سر می دهند و عمری است سیاسی شدن هنر را مایه ی افول هنر می دانند از رای دادن مردم به یک کمدین نمی گذرند و از سر عقده گشایی آنرا سیاسی می کنند. 
جنبش سبز مدتی است در حد شعارنویسی پشت در توالت های عمومی شهر تنازل کرده بنابراین راه انداختن کمپین های اینچنینی در همان راستا باید ارزیابی شود و نه بیشتر. 
 
پ ن: میگن یه پیرزنی گفته اگر ژوله رای نیاورد بریزین تو خیابون :-)
  • سرباز گمنام
۲۹
شهریور
۹۴

امیرمهدی ژوله: اینستاگرامم را می بندم

امیرمهدی ژوله می‌گوید اگر یکی را دوست داریم لازم نیست به آن یکی فحش بدهیم، اگر افکار و عقاید یک نفر با ما همخوان است به معنی این نیست که آن یکی مزدور است.

به گزارش فرهنگ نیوز، رقابت امیرمهدی ژوله با امین حیایی حالا به موضوعی داغ در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. اتفاقی که پیش از هر چیز خود ژوله را متعجب کرده است.

او درباره فضای دو قطبی که بعد از اجرای استندآپ کمدی او و امین حیایی پیش آمده می‌گوید: «ماجرا این است که من ۱۵ دقیقه با انسان نازنینی به نام امین حیایی رقابت کردم ولی این فقط یک مسابقه است. بعد از این ماجرا ما حتما با یکدیگر کار خواهیم کرد و همدیگر را خواهیم دید و رابطه و رفاقت خواهیم داشت. طی این فرایند هم کلی به ما خوش گذشته، چه هنگام اجرا چه پشت صحنه. او کمدی اکت و حرکت اجرا کردم و من کمدی مبتنی بر دیالوگ و کلام. خیلی هم یکدیگر را دوست داریم و رفقای خوبی برای هم هستیم.»

ژوله ادامه داد: این فضاهای دوقطبی یا فضاهای هواداری که دیدم این چند شب پشت اجراهای خندوانه شکل گرفته نقض‌کننده هدف این برنامه است. چند نفر کمدین و بازیگر آمده‌اند و بی‌هیچ مشکلی تصمیم گرفته‌اند در این مسابقه شرکت کنند. امین حیایی حاضر شده با من نویسنده مسابقه بدهد یا علیرضا خمسه حاضر شده با چند جوان رقابت کند. همه منیت‌ها را کنار گذاشته‌اند و در یک مسابقه شرکت کردند تا مفهوم شوخی و خنده را جا بیندازند.»

  • سرباز گمنام
۲۹
شهریور
۹۴

وقت شناسی آقا زاده داغدار! + عکس

وقت شناسی آقا زاده داغدار! + عکس


مهدی خزعلی در پیامی کوتاه ضمن تقبیح امین حیایی از مردم خواسته است که در مسابقه خندوانه به حمایت از امیر مهدی ژوله بپردازند!

گروه سیاسی فرهنگ نیوز، هنوز چند روز از رحلت عالم ربانی آیت الله ابوالقاسم خزعلی یار دیرین امام و رهبر معظم انقلاب نگذشته که دکتر مهدی خزعلی فرزند ایشان وارد حاشیه ای جدید شده است.

خزعلی که پیشتر پای ثابت شماری از رسانه های ضد انقلاب نظیر صدای آمریکا بوده و در فتنه 88 نقش ویژه ای را در اردوگاه دشمنان انقلاب بازی می نمود، در اظهاراتی جدید از مردم طلب یاری نموده و خواستار رای دادن گسترده به امیر مهدی ژوله طنز پرداز حاضر در برنامه خنداونه و رقیب امین حیایی شده است.

وی در راستای بیان خواسته ی سخیف و مضحکش چنین می گوید: «سوای از این که امیر مهدی ژوله نویسنده و خالق طنز است و رقیبش مجری آن...! و سوای برتری بی چون و چرای او در مسابقه....! من هرگز به هنرمندی که در خدمت دربار باشد رای نخواهم داد، هنرمند باید در خدمت مردم و ارزش ها باشد و بس، هرگز اجازه ندهد که ارباب زر و زور و تزویر بر گردنش قلاده بیاندازند، حتی اگر آن قلاده از طلا باشد...!»

  • سرباز گمنام
۲۹
شهریور
۹۴

رپورتاژ آگهی روزنامه اصلاح طلب برای ژوله

رپورتاژ آگهی روزنامه اصلاح طلب برای ژوله


روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد در یادداشتی به حمایت 100 درصدی از امیرمهدی ژوله پرداخته و از مخاطبان خواسته که به هر طریقی شده به او رای بدهند.

به گزارش فرهنگ نیوز، به نظر می رسد برنامه خنداننده برتر خندوانه وارد مراحل بسیار حساسی شده و به کرکری های مرسوم ورزشی ها رسیده است. پس از اجرای استند آپ های امین حیایی و امیر مهدی ژوله، طرفداران این دو به تکاپو افتاده اند تا رقابت میلیمتری بین آنها شکل گیرد. در همین زمینه اما با عنوان کردن برخی مقوله های سیاسی توسط اصلاح طلبان، دو قطبی نامرسومی شکل گرفته و روزنامه های اصلاح طلب سعی می کنند به بهانه بازی امین حیایی در فیلم سینمایی قلاده های طلا، او را در مقابل مخاطبان خنداوانه قرار دهند و این برنامه طنز را سیاسی کنند. 

در همین زمینه آفتاب یزد، به صورت اختصاصی شماره امروز خود را به برنامه خندوانه اختصاص داده و در چند یادداشت جداگانه تبلیغات گسترده ای را به نفع ژوله رقم زده است: امیر مهدی ژوله در خندوانه باز هم گل کاشت. بسیار دوست دارم در پایان این مسیر ژوله به عنوان بهترین استند آپ کمدی ایران برگزیده شود. واقعاً حق اوست، نه فقط به خاطر این دقایق و لحظاتی که در خندوانه مردم را خندانده و معلوم است که برای این هدف ساعتها تمرین و کار کرده است. 

نویسنده در ادامه با اشاره به مسیر پیشرفت ژوله، به نظر می رسد امین حیایی را محصول پارتی یا شانس در سینما می داند: هرگز نه پارتی داشته، نه آقازاده بوده، نه رانتی شامل حالش شده، نه پسر خاله فلانی و برادرزاده بهمانی بوده و نه شانس های عجیب و غریب آورده است. او فرزند "استعداد و تلاش" خویش است. از سالها قبل که دانست استعداد طنز دارد کمر همت را محکم بست و پله به پله بالا آمد تا امروز، تا امروزی که در خندوانه یک سر و گردن بالاتر از بقیه است. ژوله اینجا هم مثل سایر سالهایی که برای خنداندن مردم زحمت کشیده، با کار و برنامه به میدان وارد شده بود. برخلاف بسیاری از نام ها که فقط نام بزرگی دارند اما برایمخاطبان شان ذره ای احترام قائل نبودند، ژوله با احترام به بینندگان خندوانه، قبل از حضور در برنامه ساعت ها کار و تمرین کرده بود.

در پایان نویسنده از همه می خواهد تا به هر طریقی شده به ژوله رای بدهند: من به امیر مهدی ژوله رای می دهم، چون برای خنداندن من کار  می کند، زحمت می کشد و در یک کلام به منِ مخاطب احترام می گذارد. اگر شما هم مثل من فکر می کنید و به او رای می دهید، از طریق همین شبکه های اجتماعی یا اپلیکیشن های ارتباطی که در اختیار دارید امیر مهدی ژوله را حمایت و ساپورت کنید. کمک کنید در طنز و کمدی ایران چهره ای به اوج برسد که ما را محترم می داند.

به طور مشخص این گونه تبلیغات توسط روزنامه های اصلاح طلب تنها در مسیر سیاسی کردن و دو قطبی سازی تمامی شوونات زندگی مردم صورت می گیرد تا با برجسته کردن ما و آنها، و در صورت برنده شدن، به نوعی به مشروعیت سازی برای خود دست پیدا کنند و از هر حربه ای در این مسیر بهره می برند. 

  • سرباز گمنام
۲۹
شهریور
۹۴

روایت "اکبر گ" از براندازان نظام ایران!

یک اصلاح‌طلب فراری اذعان کرد افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی در داخل جاده صاف‌کن دولت آمریکا در جهت تغییر سرشت جمهوری اسلامی هستند. روایت "اکبر گ" از جاده‌صاف کنان داخلی برای براندازی نظام ایران!

به گزارش فرهنگ نیوز، اکبر- گاف ضمن مقاله‌ای در وب ‌سایت رادیو فردا تصریح کرد: همان گونه که اوباما خواستار تغییر رفتار و سرشت جمهوری اسلامی است بی‌آن که تهدید نظامی را کنار بگذارد، سعید حجاریان نیز مسائلی نظیر حاکمیت دوگانه و نرمالیزاسیون (هماهنگ کردن دولت و نظام با سیاست‌های عرفی جهانی) را پیش‌ کشیده است.

وی می‌نویسد: اخیراً سعید حجاریان گفته بود گفتمان اعتدال حسن روحانی و هاشمی رفسنجانی، نرمالیزاسیون است. او قبلاً حاکمیت دوگانه ]در دوره اصلاحات[ را مطرح کرد که مورد اعتراض قرار گرفت. این گفتمان در حال بازسازی است. بدون تردید هاشمی رفسنجانی، حسن روحانی و اصلاح‌طلبان موافق مذاکره همه‌جانبه با آمریکا و برقراری روابط میان دو کشور هستند.

  • سرباز گمنام
۲۸
شهریور
۹۴

اوپک: نفت ۱۰۰دلاری تا سال ۲۰۴۰ محقق نمی‌شود

منابعی در اوپک اعلام کردند:
با توجه به اینکه کاهش بهای نفت به تولید کنندگان خارج از اوپک که تولید برای آنها هزینه بالایی دارد آسیب زده است ، بعید به نظر می رسد قیمتها پیش از سال ۲۰۳۰ تا ۲۰۴۰ به بیش از ۱۰۰ دلار در هر بشکه بازگردد.

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از رویترز ، این منابع افزودند : پیش بینی می شود بهای نفت خام با کند شدن رشد تولید کشورهای خارج از این سازمان با سرعتی که شاید برای رهایی از مازاد عرضه در بازار کافی نباشد ، سالانه حدود پنج دلار افزایش یابد و تا سال 2020 به 80 دلار در هر بشکه برسد.

این منابع اضافه کردند این آمار در گزارش جدید درخصوص راهبرد میان مدت آمده است که نمایندگان کشورهای عضو در وین این هفته درباره آن بحث کردند اما هنوز به طور کامل به تصویب وزیران اوپک نرسیده است. 

این گزارش پیش بینی می کند تولید کشورهای خارج از سازمان اوپک تا سال 2017 نسبت به پیش بینی گذشته حدود یک میلیون بشکه در روز کاهش یابد و به 58 میلیون و 200 هزار بشکه در روز برسد.
  • سرباز گمنام
۲۸
شهریور
۹۴

وضعیت اسفبار باغ وحش شیراز + تصاویر

نماینده کارگروه ساماندهی باغ های وحش در شیراز، از سوء مدیریت در باغ وحش شیراز و بی توجهی مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست به این مجموعه عظیم حیات وحش انتقاد کرد.

به گزارش فرهنگ نیوز، پوریا سرایی  گفت : باغ وحش شیراز با مساحتی بالای ۲۰ هکتار و تعداد بسیار زیاد گونه های جانوری، از بزرگترین باغ های وحش کشور به شمار می رود اما متاسفانه بدون نظارت مسئولان و رسیدگی مدیران این مجموعه، به حال خود رها شده است. بطوریکه عدم رعایت بهداشت، بوی تعفن، جایگاه های نامناسب و غیر استاندارد، حیوانات بی قرار و بدتر از همه گرسنگی شدید حیات وحش در ذهن هر بازدید کننده علاقمند به محیط زیست به کابوسی فراموش نشدنی بدل می شود.

وی با اشاره به ابعاد کوچک قفس ها اظهار داشت: حدود ۱۰ خرس قهوه ای، بیش از ۵۰ سگ نژاد دار و بی نژاد، گرگ هایی که از گرسنگی برای قاپیدن پوست هندوانه با هم رقابت می کنند، گربه های وحشی و روباه های افسرده و بی حال که نایی برای نزدیک شدن به سمت خوارکی ندارند، عقاب ها و سارگپه های که برای تکه ای پوست مرغ یکدیگر را زخمی می کنند، شغال هایی که دیوانه وار با صدای سگ ها در قفس های مجاور جسم نحیف شان را از این سو به آن سو می کشانند، شیرهای بی رمق با چشمانی ملتهب، پشتی خمیده و شکمهایی برآمده  همگی در کنار هم درد مشترک گرسنگی، آلودگی و اسارت در نامناسب ترین شرایط تجربه می کنند.

  • سرباز گمنام
۲۸
شهریور
۹۴

دوشنبه؛ تشییع پیکر دو شهید گمنام در تهران

همزمان با سالروز شهادت امام محمد باقر (ع)، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای سه شهید گمنام دفاع مقدس در بوستان مجیدیه برگزار خواهد شد.

به گزارش فرهنگ نیوز، قرار است مراسم تشییع و تدفین سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز دوشنبه - 30 شهریور - از ساعت 16 از مقابل مسجد 14 معصوم‌(ع) واقع در بزرگراه رسالت خیابان شهید هدایتی‌ تا بوستان مجیدیه برگزار شود.

همچنین مراسم وداع با پیکرهای این سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس نیز در مسجدهای احمدیه‌، چهارده معصوم‌(ع) و الرسول(ص) برگزار خواهد شد.

  • سرباز گمنام