اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

اقدام قابل تحسین دروازه‌بان تیم ملی

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۶ ب.ظ

اقدام قابل تحسین دروازه‌بان تیم ملی


مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان لرستان گفت: دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان با پرداخت بدهی ۴ زندانی بدهکار مالی و یک زندانی دیه ناشی از تصادف زمینه آزادی این زندانیان جرائم غیر عمد لرستانی را فراهم کرد.

به گزارش فرهنگ نیوز، «توکل شاکرمی» مدیرعامل ستاد دیه لرستان اظهارکرد: «علیرضا بیرانوند» دروازه‌بان تیم ملی کشورمان و بازیکن تیم نفت تهران با حضور در ستاد دیه لرستان زمینه آزادی ۵ تن از زندانیان جرایم غیرعمد استان را فراهم کرد.

وی با دعوت از ورزشکاران و قهرمانان ملی در جهت آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد، افزود: ۴ تن از این زندانیان بدهکار مالی بودند و یک نفر دیگر زندانی محکوم به دیه ناشی از تصادف رانندگی بود.
گفتنی است، بیرانوند که متولد استان لرستان می‌باشد چنانچه خودش اظهار داشته در زندگی سختی‌های زیادی را متحمل شده است. به گفته این بازیکن با اخلاق تیم ملی شرایط مالی خانواده‌اش به قدری ضعیف بودکه حتی به دلیل این محرومیت مالی پدرش با ورود او به عرصه فوتبال مخالفت می‌کرده و اعتقاد داشته تا برای تامین هزینه‌های زندگی وی به کارگری برود. تا اینکه بدون اجازه خانواده این دروازه‌بان با تجربه به تهران می‌آید و در پایتخت به کار در کارخانه، کارواش، پیتزا فروشی و حتی دستفروشی مشغول می‌گردد و به گفته خودش شب‌های زیادی را در میدان آزادی صبح کرده و در حاشیه همین میدان خوابیده است.
  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی