اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

یزیدیان باکمک غافلان داخلی نقشه‌های شوم درذهن می‌پرورانند!

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر اصفهان با صدور بیانیه‌ای در پی حضور جک استروا اعلام کرد: یزیدیان زمان به کمک خائنان و غافلان داخلی نقشه‌هایی شوم در ذهن می‌پرورانند!

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر اصفهان در پی حضور جک استراو در ایران و حضور وی در شهر اصفهان، بیانیهای صادر کرد.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

کل یوم عاشورا و کل ارض کرببلا

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

در شب ها و روزهایی که معطر به عزای سیدالشهدا و یاران با وفایشان است، و امت خداجوی ایران اسلامی غرق در عزا و ماتم شده اند گویا یزیدیان زمان به کمک خائنان و غافلان داخلی و در زیر چتر رفتار همراه با حسن نیت دولت جمهوری اسلامی، نقشه هایی شوم در ذهن می پرورانند!

 

شمریان زمان که جز خونریزی و تفرقه انگیزی هیچ چیز آرامشان نمی‌کند، با حضور در شهرهای ایران اسلامی به دنبال چه می گردند که این بار به اصفهان آمده اند و زمین ایران اسلامی را با وجود نحسشان به نجاست می کشند!

 

ما دانشجویان انقلابی و بسیجی دانشگاه صنعتی مالک اشتر ضمن بیان اعتراض و خشم خود از ورود جک استراو به میهن عزیزمان اعلام می داریم بیدارتر از پیش حرکات روباه پیر و سایر همدستان کودک کش آنرا زیر نظر داشته و نمی گذاریم با هر بهانه ای و با نفوذی دیگر ضربه ای به مردم مسلمان کشور عزیزمان وارد گردانند و بر سر بیعتی که با مولایمان حسین بن علی (ع) که فرمود مثلی لایبابع مثله(اللهوف،ص۲۲) مثل حسین با مثل یزید بیعت نمی کند، تا آخر ایستاده ایم و ما فرزندان روح الله و سربازان سید علی آماده ایم تا درسی فراموش نشدنی به آنانکه قصد نفوذ به هرشکل و در هر سطح در انقلاب اسلامی  را دارند دهیم تا حتی فکر حضور و نفوذ نیز برای آنان چون کابوسی ترسناک شود.

 

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر اصفهان

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی