اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

جان کربی:

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۷ ب.ظ

آژانس می‌تواند به هر مکانی در ایران دسترسی داشته باشد.

 از توافق راضی هستیم.


جان کربی در پاسخ به پرسشی درباره بازگشایی سفارت انگلیس در تهران و احتمال بازگشایی سفارت واشنگتن گفت: ایران و آمریکا روابط دیپلماتیک ندارند که درباره بازگشایی سفارت ها گفتگو کنند.

به گزارش گروه بین الملل «خبرگزاری دانشجو» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با اشاره به تعهدات قانونی آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره محرمانه نگهداشتن اطلاعات کشورهای عضو تاکید کرد واشنگتن آژانس را مجبور نمی کند تعهدات قانونی خود را نقض کند.

جان کربی با اشاره به ادعای خبرگزاری آسوشیتدپرس درباره توافق بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: واشنگتن پیش از این ادعا هم از ساز و کار توافق شده آگاه بوده و از آن راضی بوده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی می تواند به هر مکانی از جمله مکان های نظامی در داخل ایران دسترسی داشته باشد.

خبرنگاری از کربی پرسید: انگلیس قصد دارد سفارت خود را در تهران بازگشایی کند.آیا شما نظری ندارید؟ آیا انگلیس عجله نکرده است؟ آیا شما از بازگشایی سفارت شان حمایت می کنید؟ و آیا می توانید تاریخی برای مذاکره درباره احتمال بازگشایی سفارت آمریکا در تهران به ما بدهید؟

کربی:‌ درباره سفارت آمریکا حرفی برای گفتن ندارم.ما با ایران روابط دیپلماتیک نداریم.و در خصوص برنامه های دیپلماسی انگلیس نیز به خود آنها مراجعه کنید.انگلیس یک کشور مستقل است و می تواند هر تصمیمی بگیرد.
  • سرباز گمنام

نظرات  (۱)

به وبلاگم سر بزنین
پاسخ:
سلام
چشم حتماً
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی