اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

دفاع غیر عادی از غیبت طولانی کی‌روش

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۵ ب.ظ

دفاع غیر عادی از غیبت طولانی کی‌روش


ما نباید از غیبت کی‌روش نگران باشیم که نیستیم. من فکر می‌کنم این نگرانی اهالی رسانه کاملا بی‌مورد است، چون کی‌روش با آقای کفاشیان در هماهنگی کامل است.

به گزارش فرهنگ نیوز، محمود اسلامیان، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال در مورد غیبت کی‌روش، اختلاف بین سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال و شایعه ثبت نام در انتخابات اسفند ماه برای ریاست فدراسیون فوتبال با نسیم گفتگو کرده است که در ادامه می‌خوانید:

- آقای اسلامیان! غیبت کارلوس کی‌روش حسابی طولانی شده و این موضوع باعث نگرانی اهالی فوتبال شده است.


به هرحال آقای کی‌روش یک مربی حرفه‌ای هستند که حضورشان بسیار برای ما مثبت بوده و نمی‌شود به خاطر کمی دیر کردن در بازگشت به ایران تمام زحمت‌های او را نادیده بگیریم. البته ایشان به خاطر فوت همسر سابقشان کمی درگیر هستند. ضمن اینکه در حال حاضر لیگ ایران تازه شروع شده و اگر هم ایشان باشند کار خاصی نمی‌شود کرد! من فکر می‌کنم کی‌روش فرد دقیقی است و به قراردادش هم پایبند است. این را از رفتارهایی که در این مدت از ایشان دیدم می‌گویم.

- چطور می‌گویید او الان کاری نمی‌تواند انجام بدهد؟ به هرحال الان بهترین زمان برای زیر نظر گرفتن بازیکنان لیگ بر‌تر است و زمان دارد از دست می‌رود.

درست است که الان لیگ دارد برگزار می‌شود ولی فراموش نکنید که کی‌روش یک تیم کامل دارد که هم اکنون همه آن‌ها دارند بازی‌های لیگ را به طور دقیق نگاه می‌کنند. اینطور نیست که لیگ شروع شده باشد اما نظارتی روی بازی‌ها نباشد. مطمئن باشید دستیارهای کی‌روش به طور دقیق بازی‌ها را زیر نظر گرفته‌اند و چیزی از قلم نمی‌افتد. البته ما هم قبول داریم که اگر ایشان بودند بهتر بود اما به هرحال اگر از من می‌پرسید، می‌گویم کی روش فرد دقیقی است و من نگرانی از این بابت ندارم.

- یعنی اصلا برای شما و فدراسیون فوتبال مهم نیست که این مربی هروقت می‌خواهد از ایران خارج می‌شود و هروقت می‌خواهد برمی‌گردد؟

من این صحبت شما را قبول ندارم. کی‌روش چارچوب خاص خودش را رعایت می‌کند و من از یک اخلاق ایشان کاملا راضی هستم. کی‌روش برنامه یک سال آینده‌اش را به دقیقه وساعت دارد و برای من که رشته‌ام مهندسی است این نظم او در کارش را بسیار دوست دارم.

- اما همه می‌گویند کی‌روش خودمختار رفتار می‌کند و هرکاری دوست دارد انجام می‌دهد. این درست است که فدراسیون فوتبال هیچ قدرتی روی او ندارد؟

این موضوع برداشت یک سری از رسانه‌ها است. ما نباید از غیبت کی‌روش نگران باشیم که نیستیم. من فکر می‌کنم این نگرانی اهالی رسانه کاملا بی‌مورد است، چون کی‌روش با آقای کفاشیان در هماهنگی کامل است. مطمئنا آقای کفاشیان از دلیل دیر برگشتن کی‌روش به ایران خبر دارد و این موضوعی است که خودش هم بار‌ها اعلام کرده. او بار‌ها نشان داده که چقدر به تیم ملی اهمیت می‌دهد و از نظر من دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. مطمئنا او زمانی به ایران بر می‌گردد که تیم ملی لطمه نخورد.

- یعنی غیبت او هیچ ربطی به دریافت نکردن دستمزدش ندارد؟

خب وقتی فدراسیون نمی‌تواند پول حق پخش را بگیرد، طبیعی است که کار به مشکل می‌خورد. این موضوع فقط مربوط به دستمزد کی‌روش نمی‌شود و به همه سطوح فوتبال بر می‌گردد. اگر فدراسیون مشکل مالی نداشت، طبیعی بود که الان دستمزد کی‌روش هم عقب و جلو نمی‌شد تا این همه شایعه در مورد قهر او درست شود. این مسائل طبیعی است ولی من بازهم می‌گویم که نگرانی بابت آقای کی‌روش ندارم؛ چون او علاقه‌مند به کار در فوتبال ایران است.

- سوال بعدی در مورد شایعاتی که است که درباره اختلاف بین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شنیده می‌شود. این شایعه را تایید می‌کنید؟

خیر؛ آقای کفاشیان و تاج حداقل هفته‌ای یک بار با هم جلسه می‌گذارند و در مورد مسائل مختلف با هم تبادل نظر می‌کنند. به هرحال بین هر ۲ مجموعه‌ای اختلاف نظر ممکن است وجود داشته باشد ولی اینکه بگوییم مشکلی بین آن‌ها وجود دارد هرگز. خدا را شکر نظم سازمان لیگ بسیار خوب است و شما می‌بینید که نظم برگزاری بازی‌ها نسبت به سال‌های گذشته خیلی بهتر شده است.

- اما گفته می‌شود سازمان لیگ اعلام کرده فقط در حالی حاضر است پول داوران را بدهد که چینش داوران را برعهده بگیرد.

هرگز چنین بحثی مطرح نبوده و من این ماجرا را از اساس تکذیب می‌کنم. در سازمان لیگ افراد با تجربه‌ای مثل آقای تاج و امیر عابدینی حضور دارند و آن‌ها هرگز چنین درخواست عجیبی نمی‌کنند. مطمئن باشید در سازمان لیگ همه حیطه اختیارات خود را به خوبی می‌دانند.

- شایعه شده است که باقریان با درخواست شما جانشین مهرزاد خلیلیان در سپاهان شده است. این موضوع را هم تکذیب می‌کنید؟

من نمی‌دانم برای چه این حرف و حدیث‌ها برای من درست می‌شود. اصلا چنین موضوعی صحت ندارد. من با آقای خلیلیان دوستی قدیمی دارم و می‌توانید از خودشان سوال کنید. من برای چه باید این کار را انجام بدهم؟ البته من با آقای باقریان هم دوستی نزدیکی دارم ولی دلیل نمی‌شود که در جابجایی آن‌ها نقشی داشته باشم. کارخانه فولاد مبارکه سپاهان در مورد مدیرعاملی باقریان تصمیم گرفته و من هم از طریق رسانه‌ها متوجه این موضوع شدم.

- گفته می‌شود قصد دارید در انتحابات اسفند ماه برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کنید. این ماجرا چقدر به حقیقت نزدیک است؟

من نه تصمیمی دارم و نه کسی من را برای این موضوع تشویق کرده. چند ماهی برای کمک به فدراسیون فوتبال پست نایب‌رئیسی را قبول کردم و هرگز تصمیم نگرفته‌ام که در انتخابات شرکت کنم. اگر چنین تصمیمی داشتم مطمئن باشید برای کارم در فدراسیون فوتبال تبلیغ می‌کردم ولی هرگز چنین قصدی ندارم.

- پس مطمئن باشیم شما در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ثبت‌نام نخواهید کرد؟

آینده را کسی ندیده و من هم دوست ندارم پیشگویی کنم. به هرحال در آینده هراتفاقی ممکن است بیفتد و من از الان نمی‌توانم صحبتی در این باره بکنم.
  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی