اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

دو بازیکنی که ادگار داویدز را سورپرایز کردند

يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۳۹ ب.ظ

دو بازیکنی که ادگار داویدز را سورپرایز کردند

داویدز از حضور در ایران خوشحال است و از کیفیت بازیکنان ستارگان سورپرایز شده است.

به گزارش فرهنگ نیوز، ادگار داویدز ؛ همه آنهایی که فوتبال دنیا را پیگیری می کردند بیش از دو دهه با بازی های بی نظیرش شوکه می شدند. ادگار یکی از ستاره هایی بود که همراه با تیم ستارگان به تهران آمد. بازیکن قدرتی تیم یوونتوس و البته بارسا. کسی که به پیت بول معروف بود یا به ماهی گوشتخوار. 

کسی که هیچ حریفی را در زمین ، یارای رقابتش نبود. خیلی خونگرم نیست و برای گفت و گو با خبرآنلاین هم حسابی شاکی بود. می گفت اصلا مصاحبه نمی کند اما نشست و چند دقیقه ای همکلام شدیم. از ایران گفت. از زبان فارسی که دوستش دارد و باقی چیزها. از اینکه شیفته ایران شده و دوست دارد با خانواده اش به ایران برگردد تا بتواند به همدان برود. این گفت و گوی کوتاه خبرانلاین با کمک دوست خوب مان ناتان قبادی و همراهی شرکت چای گوزل انجام شده است.

*از لحاظ آمادگی بدنی، شرایط خیلی خوبی داری. آیا تمرینات مستمر و سنگینی را هر روز ا نجام می‌دهی؟

(خیلی خونسرد) نه! اینکه هر روز بخواهم تمرین کنم، این‌طور نیست اما هر از گاهی تمرین می‌کنم و وزنه می‌زنم. در واقع به صورت نرمال ورزش می‌کنم و نه برای قهرمانی و به صورت حرفه‌ای. البته موافقم که من خیلی خوبم!

* تعدادی از بازیکنان تیم ستارگان ایران می‌گفتند با دیدن بدن‌های آماده و عضلانی بازیکنان بازنشسته ستارگان جهان،‌ خجالت کشیدیم!

اتفاقاً وقتی بازی شروع شد، خیلی سورپرایز شدم. شماره 8 و شماره 6 تیم ایران مرا سورپرایز کردند و خیلی خوب توپ می‌زدند. شماره 7 هم سریع و تند و تیز بود. در مجموع بر و بچه‌های تیم ایران خوب بودند.

*برسیم به بازی از اینکه چطور به ایران آمدید؟

زمانی که از من پرسیده شد که می‌خواهم در ایران بازی کنم یا نه؟ بلافاصله OK دادم و خوشحال شدم.

*چرا؟

اولین بار بود که به ایران می‌آمدم. تصویری از قدیم درباره ایران در ذهن داشتم و به نظرم زبان فارسی هم زبان زیبایی است. البته عکس‌هایی هم از شهرهای ایران دیده بودم و همین باعث شد به کشورتان بیایم. الان هم احساس خیلی خوبی دارم و بسیار خوشحالم. (به‌ یک‌باره چیزی یادش می‌آید) حتماً بنویسید ایران تاریخی غنی دارد و علاقه داشتم شهرهای شما را از نزدیک ببینم.

*بخشید سؤالات ما کمی پراکنده است اما می‌خواهیم بپرسیم کدام‌یک از بازیکنان ایرانی را از قبل می‌شناختی؟

هیچ کدام را نمی‌شناختم!

*حتی علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی شاغل در لیگ هلند را؟!

(با تعجب) در کدام تیم توپ می‌زند؟!

* آلکمار، ‌البته قبل از آن در اف‌سی نایمخن بازی می‌کرد و بهترین بازیکن لیگ دسته دوم هلند شد. سپس به آلکمار رفت و...

AZ آلکمار. خیلی خوب است که بازیکنان ایرانی اول به هلند بروند و سپس به سایر لیگ‌های اروپایی بپیوندند. راستی این فوتبالیست ایرانی شما چند ساله است؟

* 22 ساله است و بسیار جوان!

چه جالب! باید بازیکن خوبی باشد که AZ آلکمار خواهان او شده است. به نظرم لیگ هلند برای جوانان مستعد بسیار مناسب است و آنها می‌توانند چیزهای زیادی یاد بگیرند. فوتبال هلند الفبای این رشته را خوب یاد می‌دهد و به نوعی مدرسه فوتبال اروپاست.

*حاضری پیشکسوتان تیم ملی هلند،‌ آژاکس آمستردام یا یوونتوس ایتالیا را به خود به ایران بیاوری؟

این کار در توان من نیست. نیاز به برنامه‌ریزی و حمایت اسپانسرها دارد و افرادی هستند که می‌توانند در این زمینه کمک کنند. من نمی‌توانم این کار را انجام بدهم.

*در یوونتوس بسیار جنگنده بودی و ببخشید در تورین به گاو میدان معروف شدی. این جنگندگی و میل به مبارزه را از کجا آموختی؟

جنگندگی که آموختنی نیست. ضمن آن که در فوتبال ایران باید جنگید، البته من این جنگندگی را در تمام بازیکنان شما دیدم.

*جداً؟

بله،‌ بازیکنان تیم ستارگان ایران خیلی خوب می‌دویدند و می‌جنگیدند البته به نظرم از لحاظ تکنیکی فوتبال شما ضعف دارد.

*ولی ایران به برزیل آسیا معروف است.

بحث من چیز دیگری است. شما اگر می‌خواهید موفق‌تر شوید، باید قدم‌های تکنیکی به فوتبال ایران افزوده شود. باید از رده‌های پایه‌ای و نوجوانان و جوانان شروع کنید.

*قهرمان کودکی ادگار داویدز چه کسی بوده است؟

(با بی‌میلی به ساعت خود اشاره می‌کند) دیگر دارد وقت ما به اتمام می‌رسد.

قهرمان کودکی من الان نیست و این یک راز است! راضی شدید؟!

*عینک ادگار داویدز باعث شد معروف‌تر شوید. درست است؟

نه، ربطی به معروف شدن من نداشت!

*ولی اولین بازیکنی در زمین فوتبال بودید که با عینک بازی ‌کردید.

(دوباره به ساعت خود اشاره می‌کند) من مشکلی با عینک برای بازی نداشتم. یک مشکل چشمی باعث شد از عینک استفاده کنم و باز هم تأکید می‌کنم ربطی به معروف شدن من نداشت.بیایید درباره ایران حرف بزنیم .بنویسید از حضور در ایران لذت بردم و قصد دارم به شهر زیبای همدان سفر کنم.
  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی