اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین


فرمانده کل ارتش گفت: مشتاقیم که اسرائیل زودتر علیه ما اقدام کند تا ما این نابودی را کمتر از ۲۵ سالی که وعده داده شده، محقق کنیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی  صبح امروز در حاشیه رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران با اشاره به تهدیدات دشمنان علیه ایران اظهار داشت: استکبار جهانی اعم از تحریکات تروریستی و تحریک برخی برای تشکیل ائتلاف‌ها به نفع استکبار اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: همه آنها می‌دانند که یک قدرت به نام انقلاب اسلامی وجود دارد و در سطح جهانی ملاحظه می‌کنید که 6 کشور اول جهان در پشت میزی که آن طرف آن ایران است می‌نشینند و این امر نشان می‌دهد که آنها با کشورهای همسایه کاری ندارند.

فرمانده کل ارتش در ادامه تصریح کرد: هدف اصلی آنها مرکزیت به نام خورشید اسلام و انقلاب اسلامی است.

سرلشکر صالحی تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همان طوری که تجاوز واقعی را در 35 سال پیش پاسخ دادند امروز نیز دشمنان در ترس از همان دفاع هستند.

وی افزود: کشورهای منطقه که جبهه مقاومت را علیه استکبار تشکیل دادند، امروز در حمایت کامل ما هستند.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: ما هیچ‌گاه تهدیدی را از سوی همسایگان خود نمی‌پذیریم و با اقتدار در مقابل آن می‌ایستیم و مطمئنا اسرائیل را نابود خواهیم کرد و همچنین مشتاقیم که اسرائیل زودتر علیه ما اقدام کند تا ما این نابودی را کمتر از 25 سالی که وعده داده شده، محقق کنیم و شر آنها را حتی از روی ملت آمریکا نیز برداریم.

سرلشکر صالحی تصریح کرد: ما امروز دیگر گزینه‌ای روی میز علیه خود مشاهده نمی‌کنیم چرا آنها امروز تنها تهدید می‌کنند.

وی همچنین در خصوص رزمایش اخیر نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش یک ظاهر و یک باطن دارد، باطن این نیرو بیشتر بر روی قوی‌تر کردن تکنیک‌ها تمرکز دارد و رزمایش اخیر نیز نیروی هوایی را به همه اهداف خود رساند.

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی