اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

نظر یامین پور درباره حواشی برنامه خنداونه‎

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۲۹ ب.ظ
کاری به اجرای آقایان ژوله و حیایی ندارم من که با هر دو حسابی خندیدم؛ چیز دیگری توجه مرا جلب کرده... متنی را یک نویسنده ی همگرا با فتنه منتشر کرد که در جای خود خنده دارتر از اصل ماجرا بود.
به گزارش فرهنگ نیوز، وحید یامین پور با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی خود، در مورد حاشیه های ایجاد شده بعد از برنامه شب گذشته خندوانه نوشت:
 
خنده ی سیاسی!!!... #خندوانه
 
خیلی اهل دنبال کردن خندوانه نیستم ولی ازقضا قسمت دیشب را دیدم. کاری به اجرای آقایان ژوله و حیایی ندارم من که با هر دو حسابی خندیدم؛ چیز دیگری توجه مرا جلب کرده... متنی را یک نویسنده ی همگرا با فتنه منتشر کرد که در جای خود خنده دارتر از اصل ماجرا بود.
جماعتی که شعار هنر آزاد و هنر برای هنر سر می دهند و عمری است سیاسی شدن هنر را مایه ی افول هنر می دانند از رای دادن مردم به یک کمدین نمی گذرند و از سر عقده گشایی آنرا سیاسی می کنند. 
جنبش سبز مدتی است در حد شعارنویسی پشت در توالت های عمومی شهر تنازل کرده بنابراین راه انداختن کمپین های اینچنینی در همان راستا باید ارزیابی شود و نه بیشتر. 
 
پ ن: میگن یه پیرزنی گفته اگر ژوله رای نیاورد بریزین تو خیابون :-)
  • سرباز گمنام

یامین پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی