اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

برجام، مایه افتخار و مباهات دولت ترسویان است

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران اعلام کرد: امید است که نمایندگان محترم با اتّخاذ تصمیم قاطع، شجاعانه و حق طلبانه، نام زرّینی از خود در اوراق تاریخ بنگارند چرا که از تیغ تیز قضاوت آیندگان برّنده تر، دستگاه عدل الهی خواهد بود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران با انتشار نامه ای خطاب به نمایندگان مجلس اعلام کرد: امروز مجلس در معرض آزمونی تاریخی و سرنوشت­ساز قرار دارد که در صورت عدم قبولی در آن، کشور با مخاطراتی هولناک روبرو خواهد شد؛ مخاطراتی که در رأس همه آن­ها خدشه­ دار شدن عزّت و اقتدار ملّی است.



متن این نامه به شرح ذیل می باشد:

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی


سلام علیکم


تاریخ ایران پر است از خدمتها و خیانتها در حقّ ملّت ایران که آیندگان در مورد آنها قضاوت و داوری خواهند نمود. برخی در پوشش دیپلماتیک و وزارت و برخی در پوشش قانون و وکالت و بدا به حال آنان که منافع کشور را به منافع ناچیز دنیا فروخته اند



امروز مجلس در معرض آزمونی تاریخی و سرنوشت ساز قرار دارد که در صورت عدم قبولی در آن، کشور با مخاطراتی هولناک روبرو خواهد شد؛ مخاطراتی که در رأس همه آن ها خدشه دار شدن عزّت و اقتدار ملّی است.
برجام که امروز علیرغم همه ایرادات اساسی مع¬الأسف مایه افتخار و مباهات دولت ترسویان قرار گرفته است، باید مورد بازبینی و اصلاحات اساسی قرار گیرد.


چرا ترسویان؟



بیش از دو سال و دو ماه از حیات دولت فعلی می گذرد و بیش از 10 در خواست مجوّز توسّط بسیج دانشجویی با موضوعاتی چون تجمّع مقابل سفارت عربستان در خصوص حمله به مردم بی گناه یمن، اعتراض به حضور فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه و حتّی اعتراض به عربستان سعودی در خصوص بی تدبیری در اداره مراسم حج و برخی دیگر از تقاضاها که دولت به همه آن¬ها یکـسره با رویـکردهای مماشات گونه و منفعلانه در مقابل بیگانه و جانبدارانه سیاسی پاسخ منفی داده است و بر خلاف بیانات بی¬پشتوانه برخی از مسئولین این دولت در استقبال از منتقدین، نه استقبال؛ بلکه برخلاف اصل 26 قانون اساسی که تصریح می¬کند هیچ¬کس را نمی¬توان از شرکت در تجمّعات منع نمود رفتار نموده است چرا که رعایت اصول استقلال، آزادی و موازین اسلامی و اساس جمهوری اسلامی در همه آن ها متصور بوده است.



روی سخن ما با نمایندگان مستقل و آزاده است؛ نه وکیل الدّوله های نان به نرخ روزخور که با هر دولتی، سیاستی و موضعی در راستای تأمین منافع خود اتّخاذ می نمایند. 


پیش از این نیز بارها و بارها نامه های مختلفی به دولت نگاشته شد امّا دریغ از پاسخی درخور و حتّی دریغ از پاسخی غیر درخور. به همین خاطر اندک امیدی به این دولت که به¬حق باید با مشی فعلی غیر پاسخگویی را نیز به ترسویی آن افزود وجود ندارد. لذا از نمایندگان محترم خواستار ارائه گزارشی واقع بینانه و نه سیاسی و با اهمال کاری در خصوص برجام، که بسیاری از توقّعات مقام معظّم رهبری(مد ظلّه) را نادیده گرفته است می باشیم.



از این رو ضمن اعلام لغو تحصّن مقابل مجلس جهت ادای احترام به تشییع کشته شدگان فاجعه منا، امید است که نمایندگان محترم با اتّخاذ تصمیم قاطع، شجاعانه و حق طلبانه، نام زرّینی از خود در اوراق تاریخ بنگارند چرا که از تیغ تیز قضاوت آیندگان برّنده تر، دستگاه عدل الهی خواهد بود.


والسّلام علی من اتّبع الهدی


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه¬های استان تهران

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی