اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

انتقاد شدید نمایندگان از ظریف و فریاد مرگ بر امریکا در مجلس

 اندازه یک جوجه خروس غیرت داشته باشید!

 دفاع ابوترابی از ظریف

بیرانوند بر همین اساس یادآور شد: ملت رشید ایران سالهاست که تاوان رفتار استکباری شیطان بزرگ را می‌دهند، هنوز بسیاری از شهدای ما به خانه بازنگشتند که آمریکا قصد ریشه‌کنی ملت ایران را دارد، لااقل به اندازه یک جوجه خروس غیرت داشته باشید.

وی با بیان اینکه ایران فروختنی نیست، تصریح کرد: غیرت در رگ‌های ملت ایران جاری است و ایران تسلیم آمریکا نخواهد شد.


بیرانوند بر همین اساس یادآور شد: ملت رشید ایران سالهاست که تاوان رفتار استکباری شیطان بزرگ را می‌دهند، هنوز بسیاری از شهدای ما به خانه بازنگشتند که آمریکا قصد ریشه‌کنی ملت ایران را دارد، لااقل به اندازه یک جوجه خروس غیرت داشته باشید. وی با بیان اینکه ایران فروختنی نیست، تصریح کرد: غیرت در رگ‌های ملت ایران جاری است و ایران تسلیم آمریکا نخواهد شد.
نماینده بروجرد در مجلس با انتقاد شدید از دست دادن وزیر خارجه با رئیس جمهور آمریکا، خطاب به ظریف گفت: زمانی که صدها حاجی ایرانی به واسطه جنایت سعودی به آغوش مرگ خفتند یا مفقود شدند، ظریف به طور اتفاقی خود را به آغوش اوباما رساند.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) پارلمان در تذکری شفاهی نسبت به دست دادن ظریف با اوباما رئیس‌جمهور آمریکا به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: دقیقاً زمانی که صدها حاجی ایرانی به واسطه جنایت سعودی به آغوش مرگ خفتند یا مفقود شدند، ظریف به طور اتفاقی خود را به آغوش اوباما رساند.

 
۱۳۹۴۰۷۰۸۰۰۰۵۹۲.mp۳ | دانلود فایل
 
وی با بیان اینکه آقای ظریف غلط زیادی کرده است، گفت: اگر به عنوان وزیر خارجه این خطا را انجام داده، باید بداند از چارچوب اختیاراتش تخطی کرده است و باید مجازات شود، اگر به عنوان یک شخص عطش روبوسی با اوباما و کری را دارد، از سمت خود استعفا نموده و درب خانه کری و اوباما بساط کند.
 
 
بیرانوند بر همین اساس یادآور شد: ملت رشید ایران سالهاست که تاوان رفتار استکباری شیطان بزرگ را می‌دهند، هنوز بسیاری از شهدای ما به خانه بازنگشتند که آمریکا قصد ریشه‌کنی ملت ایران را دارد، لااقل به اندازه یک جوجه خروس غیرت داشته باشید.
 
 
وی با بیان اینکه ایران فروختنی نیست، تصریح کرد: غیرت در رگ‌های ملت ایران جاری است و ایران تسلیم آمریکا نخواهد شد.
 
 
در ادامه ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس در پاسخ به تذکر بیرانوند توضیح داد: غیرت دینی افرادی مانند ظریف برای دفاع از انقلاب، رهبری و خون شهدا از بنده کمتر نیست، ممکن است بر اساس تصمیمی، اقدامی انجام داده باشند و این اقدام آقای ظریف مورد نقد بنده و شما و بسیاری از دوستان باشد، اما بنا نیست که یک انسانی که در تاریخ زندگی‌اش نشان داده در خدمت امام و رهبری ایفای نقش می‌کند، با ادبیاتی که شایسته نیست، او را نقد کنیم.
 
 
وی با بیان اینکه ما خطوط قرمزی نسبت به آمریکا داریم، تأکید کرد: ملت بزرگ ایران جنایات آمریکا را در طول تاریخ هرگز فراموش نخواهد کرد، امروز چالش‌های دنیای اسلام در عربستان، سوریه و یمن ناشی از سیاست مذبوحانه مخالف با منافع ملت اسلام است که از سوی سیاستمداران آمریکا رقم می‌خورد.
 
 
ابوترابی‌فرد گفت: قطعاً ملت ایران و مجلس شورای اسلامی موضع قاطعی را نسبت به رفتار سردمداران آمریکا خواهد داشت و کمترین رفتاری که زمینه نفوذ غرب را فراهم کند، رصد خواهد کرد.
 
 شعار «مرگ بر آمریکا»ی بهارستان‌نشینان در اعتراض به دست دادن ظریف و اوباما
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اعتراض به دست دادن ظریف و اوباما شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند.
 
 
، نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی به ریاست حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین ابوترابی‌فرد نائب رئیس اول رئیس مجلس شورای سلامی آغاز شد.
 
 
در ابتدای جلسه بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس قصد داشت در اعتراض به دست دادن ظریف و اوباما در صحن پارلمان تذکر دهد که ابوترابی‌فرد این اجازه را به نماینده بروجرد نداد و اعلام کرد که این نماینده در پایان جلسه امروز می‌تواند تذکر خود را بیان کند.
 
 
بیرانوند هم پس از آنکه اجازه بیان نطقش را نیافت با صدای بلند در صحن پارلمان گفت  «اجازه دهید که تذکر خود را بیان کنم. این مطلب در شلوغی جلسه امروز گم می‌شود. اینها با اجازه چه کسی با اوباما دیدار کردند. دفعه قبل که با اوباما به صورت تلفنی صحبت کردند و این دفعه نیز معلوم نیست ظریف با اجازه چه کسی به بغل اوباما رفته است.»
 
 
سپس بیرانوند در صحن مجلس مجلس شعار «مرگ بر آمریکا» سر داد؛ جمعی از نمایندگان هم برای نشان دادن اعتراض خود به دست دادن ظریف و اوباما شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند.
 
 
مبادا به طور اتفاقی سند ذلت ملت در مجلس تصویب شود/ انتقاد از دست دادن ظریف با اوباما
 
نماینده تهران در مجلس با انتقاد شدید از دست دادن وزیر خارجه با رئیس‌جمهور آمریکا، گفت: آقای ظریف! چرا به طور اتفاقی راهت را کج نکردی تا با آن دست چدنی مواجه نشوی؟ مبادا سند ذلت ملت ایران در مجلس تصویب شود.
 
 
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از پایان نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان در تذکری شفاهی اظهار داشت: ۲ سال قبل دولت گفت به طور اتفاقی آقای روحانی با اوباما تلفنی صحبت کرد، سال قبل گفتند به طور اتفاقی ظریف با «جان‌ کری» وزیر امور خارجه آمریکا نیم ساعت قدم زده است، امسال گفتند به طور اتفاقی آقای ظریف و اوباما رئیس‌جمهور آمریکا مواجه شدند و با هم دست دادند، حتما سال آینده می‌گویند به طور اتفاقی پریدند بغل هم و روبوسی کردند.
 
 
وی افزود: تاریخ از این اتفاقات اتفاقی پر است، به طور اتفاقی یک عده غدیر خم را فراموش کردند، به طور اتفاقی یکسری از فرماندهان امام حسن (ع)، آن امام را تنها گذاشتند، به طور اتفاقی یک عده‌ای به لشکر یزید پیوستند و عاشورا رقم خورد و بهانه همه این موضوعات اتفاقی بودن بود.
 
 
رسایی تأکید کرد: ما از یاد نبردیم به طور اتفاقی همه این افراد از گندم ری محروم شدند، آقای ظریف! چطور به طور اتفاقی راهت را کج نکردی تا با آن دست چدنی مواجه نشوی؟ چرا به طور اتفاقی راهت را کج نکردی تا با دستی که به خون ملت ایران و ملت‌های دنیا آغشته است، دست ندهی؟ ما این موضوع را بررسی می‌کنیم.
 
 
پس از این سخنان رسایی، کلیپی که رسایی به اتاق فرمان مجلس داده بود، پخش شد. در این کلیپ یک دقیقه‌ای محسن محسنی جانباز روشندل ۷۰ درصد در دیدار با مقام معظم رهبری انتقاداتی را نسبت به برجام مطرح می‌کند و رهبر معظم انقلاب هم خطاب به وی می‌فرمایند که اگر برجام با دقت نظر در مجلس بررسی نمی‌شود، این مسئله را به اعضای برجام بگویید.
 
 
پس از پخش این کلیپ، رسایی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: مبادا به طور اتفاقی سند ذلت این ملت در این مجلس تصویب شود.
 
 
به گزارش فارس، پس از پایان تذکر رسایی،‌نمایندگان مجلس و همچنین میهمانان حاضر در صحن علنی با صدای بلند ضمن تأیید سخنان رسایی شعار «مرگ بر آمریکا» و «الله اکبر» سر دادند.
  • سرباز گمنام

مجلس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی