اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین


عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: با توجه به نامه ۴ وزیر اقتصادی دولت به روحانی در خصوص وجود تحریم‌های داخلی نشان دهنده این است که تحریم‌های داخلی فشارش بیشتر از تحریم‌های خارجی است.

سید محمد بیاتیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در رابطه با بررسی طرح یک فوریت بررسی برجام در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ارائه طرح یک فوریت برجام به کمیسیون امنیت ملی به جای کمیسیون ویژه بررسی برجام اقدام سیاسی بوده است.

وی در ادامه افزود: این کمیسیون به خوبی کارش را انجام داد و گزارشی که در صحن علنی قرائت شد مبسوط و جامع بوده و بدون هیچ نگاه و دیدگاه سیاسی گزارش خود را تدوین و قرائت کردند.

وی بیان داشت: معتقدم ارائه طرح یک فوریت برجام به کمیسیون امنیت ملی کار سیاسی دخیل بود و آینده مناسبی برای طرح یک فوریت برجام پیش بینی نمی کنم زیرا که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به لحاظ همه جانبه بودن صلاحیت بررسی این طرح را ندارد.

وی افزود: کمیسیون برجام بیش از 40 روز در خصوص مسائل هسته ای و برجام کار کرده و از کارشناسان خبره بهره گرفته است و اگر این طرح در کمیسیون ویژه بررسی برجام مطرح می شد قطعا نتیجه دیگری حاصل می شد.

بیاتیان در رابطه با اینکه طرح یک فوریت برجام چه اختلافاتی با گزارش ارائه شده در صحن علنی داشت گفت: برجام توافقی است که اگر ما قیدی بر روی آن بیاوریم یا نیاوریم خیلی تاثیری بر توافق نمی گذارد برخی ها معتقدند باید برجام را با قیودی که مطرح است قبول کنیم و برخی دیگر می گویند باید این برجام را رد کرد و این که بخواهیم برجام را بدین شکل بپذیریم منجر به این می شود که راه مذاکره با غرب برایمان باز باشد.

وی افزود: ما نمی توانیم به خاطر این که در شرایطی هستیم که باید توافق نامه را بپذیریم این تفکر، تفکر غلطی است و معتقدم که مطمئنا می توانیم در مقابل این قصه یک مقداری محکم تر بایستیم و راه چاره های بسیاری وجود دارد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان در خاتمه گفت: راه چاره ما در برابر عدم پذیرش توافق ایستادگی است و ما مشکلات در کشور داریم و این موضوع را نیز چهار وزیر اقتصادی دولت به دولت طی نامه ای تذکر داده اند که تحریم ها بیشتر از تحریم های داخلی است متاسفانه برخی در دولت آگاهانه برای اینکه فضای جامعه را به سمتی بکشانند که ناچارا برجام را قبول کنیم این فشارهای داخلی را ایجاد کرده اند.

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی