اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

توصیه لاس وگاسی حیدری به سوریان

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۹ ب.ظ

توصیه لاس وگاسی حیدری به سوریان

به گزارش فرهنگ نیوز ، علی رضا حیدری اظهار داشت:کشتی‌گیران آزاد و فرنگی‌کار در فاصله کمتر از چهل روز تا رقابت‌های جهانی لاس‌وگاس تمرینات خود را با بهترین شرایط دنبال می‌کنند.
 
وی ادامه داد: کشتی در آمریکا شرایط ویژه‌ای دارد و از طرفی سال قبل از المپیک است و همه برای کسب سهمیه به لاس وگاس می‌آیند و شرایط برای کسب سهمیه سخت است. با وجود این امیدواریم در مسابقات جهانی سهمیه‌های خوبی را به دست آوریم.
 

دارنده مدال برنز المپیک تصریح کرد: مبارزات در کشتی فرنگی بین کشورهای زیادی در جریان است و این تراکم در کشتی آزاد کمتر است. از طرف دیگر با توجه به کم شدن اوزان المپیکی کار سخت‌تر می‌شود و گرفتن سهمیه نیز مشکل خواهد بود.
 
حیدری در مورد وضعیت رضا یزدانی نیز عنوان کرد: یزدانی باید با خودش کنار بیاید و بخواهد که مبارزه کند و به هر صورت دوست دارم وی در یک فضای عاقلانه تصمیم‌گیری کند.
 
نایب رئیس فدراسیون کشتی در مورد شرایط سوریان خاطرنشان کرد: تمرینات حمید را دیده‌ام و او انگیزه خوبی برای مبارزه دارد و باید در لاس‌وگاس متفکرانه به مصاف رقبا برود. پنج‌شنبه و جمعه این هفته نیز به ترتیب میزبان رقابت‌های کشتی آلیش مردان و زنان قهرمانی آسیا در تهران هستیم و این مسابقات به صورت جداگانه انجام می‌شود، امیدوارم مسابقات خوبی باشد.
  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی