اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

رئیس جمهور و وزیرش هم زیر توافق را امضاء نکردند؛

چرا می خواهید آنرا به گردن مجلس بیاندازید!؟

 این توافق از دل تفکر مجمع عقلا بیرون آمد که امام با آن برخورد کرد


آقای روحانی پیشتر گفته‌اند ما چیزی را امضا نکرده‌ایم پس در چنین وضعیتی ما امروز چه چیزی را بررسی می‌کنیم؟  امروز برنامه جامع اقدام مشترک چگونه به مجلس آمده؟ شماره چاپ و تاریخ آن کجاست؟ پیوست آن کجاست؟



آقای روحانی پیشتر گفته‌اند ما چیزی را امضا نکرده‌ایم پس در چنین وضعیتی ما امروز چه چیزی را بررسی می‌کنیم؟ امروز برنامه جامع اقدام مشترک چگونه به مجلس آمده؟ شماره چاپ و تاریخ آن کجاست؟ پیوست آن کجاست؟

گروه سیاسی - رجانیوز: حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه پارلمان در مخالفت با کلیات طرح اقدام متناسب و متقابل دولت در اجرای برجام، به بیان تفاوت‌های نگاه مقاومت و سازش پرداخت.

به گزارش رجانیوز، وی با بیان اینکه آنچه برگ برنده آقای ظریف در پای میز مذاکرات جریان مقاومت بود، خاطرنشان کرد: ما در سال ۸۲ به توافق نرسیدیم و در آن زمان تجهیزات خود را پلمپ کردیم اما امروز همین برگ برنده ما را در این مسیر یاری کرد.

وی این سوالات را پرسید که امروز برنامه جامع اقدام مشترک چگونه به مجلس آمده؟ شماره چاپ و تاریخ آن کجاست؟ پیوست آن کجاست؟

طلا با بیان اینکه ما چیزی را بررسی می‌کنیم که نمی‌دانیم کجاست و چه پیوست‌هایی دارد، خاطرنشان کرد:‌آقای روحانی پیشتر گفته‌اند ما چیزی را امضا نکرده‌ایم پس در چنین وضعیتی ما امروز چه چیزی را بررسی می‌کنیم؟

نماینده مردم تهران در مجلس با یادآوری اینکه در دوره قبل گفتند ترجمه توافق اشتباه دارد، خاطرنشان کرد: همین باعث شد ترجمه ها را جمع کرده و متن جدیدی را توزیع کنند، در چنین شرایطی ما چگونه به این متن اطمینان داشته باشیم؟

وی با تأکید بر اینکه ما مخالف توافق و رفاه مردم نیستیم، خاطرنشان کرد: ما مخالف این طرحیم زیرا این طرح اصول اصلی ما و دغدغه‌های نظام را محقق را نمی‌کند.

طلا اضافه کرد: ما مخالف این پرینتیم چون گفتمانی را حاکم می‌کند که با اصول انقلاب در تضاد است، مخالفیم چون به استقلال کشور لطمه می‌زند، 

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد که با توافق انجام شده ما ۱۵ سال وارد محدودیت می‌شویم و این برای کشور مفید نخواهد بود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری درباره برجام دو نکته اصلی را بیان کرده‌اند، در بیان این دو نکته گفت: اول اینکه ایشان تأکید کردند توافق بررسی شود که از همین رو کمیسیون ویژه تشکیل و نهایتا گزارش آن قرائت شد. دوم اینکه تأکید کردند من در رد یا قبول توافق دخالتی نمی‌کنم.

نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید مجدد اینکه با توافق و رفاه مردم مخالف نیست، خاطرنشان کرد: ما امروز به دنبال گرفتن حق قانونی مردمیم. ما مخالف اینیم که عزت و شرف ملت زیر سوال برود. البته باید بگویم منظورم این نیست که طرح همکاران باعث این موضوع شده اما باید همکاری بیشتری برای جمع‌بندی در این زمینه داشته باشیم.

این نماینده مردم در خانه ملت با اشاره به فاجعه منا اظهار داشت: در آن حادثه چیزی که مؤثر بود دیپلماسی خنده نبود بلکه صلابت و مواضع حیدرگونه مقام معظم رهبری بود؛ در آن روزها که افراد نمی‌دانستند چه باید بکنند مقام معظم رهبری با صلابت حیدرگونه قصه را برگرداند و اگر امروز به عزیزان ما توهین نمی‌شود به خاطر این است نه به خاطر دیپلماسی خنده.

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی