اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

آقای نوبخت! تصاویر عدم استقبال مربوط به زمان سخنرانی است نه ساعات اولیه صبح

 به جای توجیه نادرست، علت عدم استقبال مردم از رئیس‌جمهور را بررسی کنید + فیلم

مردم مازندران در خرداد 92 بیشترین درصد آمار رأی را در کشور حسن روحانی داده بودند اما عملکرد دو ساله دولت تدبیر و امید باعث شده تا از بیش از یک میلیون و صدهزار رای او در مازندران،امروز کمتر از نیم درصد از این میزان (کمتر از 6 هزارنفر)  به استقبال وی بروند.


مردم مازندران در خرداد ۹۲ بیشترین درصد آمار رأی را در کشور حسن روحانی داده بودند اما عملکرد دو ساله دولت تدبیر و امید باعث شده تا از بیش از یک میلیون و صدهزار رای او در مازندران،امروز کمتر از نیم درصد از این میزان (کمتر از ۶ هزارنفر) به استقبال وی بروند.

گروه سیاسی - رجانیوز: عدم استقبال مردم از رئیس‌جمهور در سفر استانی به مازندران، موضوعی بود که با انتشار فیلم و عکس در رسانه‌های مختلف مورد توجه قرار گرفت؛ مساله‌ای که علت آن را باید در عملکرد دو ساله دولت جستجو کرد.

به گزارش رجانیوز، با این حال به نظر می‌رسد مسئولین دولت به جای پذیرش این موضوع ناراحت کننده و تلاش برای تغییر مسیر دولت در راستای خواسته‌ها و کسب رضایت مردم، به دنبال توجیه و عدم پذیرش این ماجرا هستند. این در حالی است که مسئولین ستاد استقبال از روحانی هم بابت این استقبال اندک از وی عذرخواهی کردند!

امروز، محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در واکنش برخی حواشی نسبت به سفر استانی رئیس‌جمهور به مازندران گفت: «استقبال از رئیس‌جمهور در سفر به مازندران بسیار پرشور بود. عکسی هم که در برخی سایت‌ها در رابطه با استادیوم محل سخنرانی روحانی رئیس‌جمهور منتشر شده بود که جمعیت زیادی حضور نداشتند فکر می‌کنم برای ساعت ۷ یا ۸ صبح بوده که مردم در حال جمع شدن در محل سخنرانی آقای رئیس‌جمهور بودند. اینکه در برخی سایت‌ها عکسی منتشر شود اقدام سخیفی است که برخی مخالفان دولت به این روش‌ها متوسل می‌شوند.»

این ادعای آقای نوبخت در حالی صورت می‌گیرد که فیلم‌ منتشر شده در اینترنت نشان می‌دهد که برخلاف ادعای آقای سخنگو، رئیس‌جمهور در حال سخنرانی برای مردم است و جمعیت بسیار کم حاضر در ورزشگاه نیز دقیقا در اوج زمان سخنرانی حسن روحانی وجود دارد.

کاش آقای نوبخت و سایر مسئولان دولت به جای اینگونه توجیهات بی اساس و ادعاهای بدون سند و نادرست، پیگیر علت این رویداد ناراحت کننده می‌شدند. قطعا رجانیوز نیز از استقبال کم رونق از رئیس جمهور خوشحال نیست و اتفاقا تمامی انتقاداتی که در دو سال گذشته از سوی رجا به دولت صورت گرفت، در مسیر تذکر به اقداماتی بود که نهایتا منجر به این بی‌میلی و عدم رضایت مردم نسبت به دولت و شخص دکتر روحانی شده است.

گفتنی است مردم مازندران در خرداد ۹۲ بیشترین درصد آمار رأی را در کشور حسن روحانی داده بودند اما عملکرد دو ساله دولت تدبیر و امید باعث شده تا از بیش از یک میلیون و صدهزار رای او در مازندران، کمتر از نیم درصد از این میزان (کمتر از ۶ هزارنفر)  به استقبال وی بروند.

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی