اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین



در شرایطی که از فردا توافق هسته ای تا کنون دولت یازدهم و رسانه های زنجیره ای تلاش می کنند تا با پایکوبی و برخورد احساسی نسبت به توافق وین هزینه اظهار نظر مخالف موضع دولت یازدهم در این باره را افزایش داده و فرصتی برای بررسی منطقی و کارشناسی در این خصوص ایجاد نشود، این بار نیز حضور دکتر سعید جلیلی در کمیسیون برجام را تحمل نکرده و با حمله به آن تلاش نمودند ایرادات موجود در متن توافق را پنهان نماییند.

گروه سیاسی-رجانیوز: در شرایطی که از فردا توافق هسته ای تا کنون دولت یازدهم و رسانه های زنجیره ای توان خود را متمرکز کرده بودند تا با پایکوبی و ایجاد فضای مه آلود بتوانند به نمایش چهره ای غیر واقعی از توافق بپردازند و اذهان عمومی را در جهت برخورد احساسی نسبت به توافق وین  هدایت کنند، این بار نیز حضور دکتر سعید جلیلی در کمیسیون برجام را تحمل نکرده و با حمله به آن تلاش نمودند ایرادات مطرح شده از طرف او را به حاشیه برند.

به گزارش رجانیوز در حالی که رسانه های حامی دولت تلاش می نمودند تا به این رویه هزینه اظهار نظری مخالف موضع دولت یازدهم در باره توافق را افزایش دهند تا فرصتی برای بررسی منطقی و کارشناسی در این خصوص ایجاد نشود، دکتر سعید جلیلی به همراه دیگر اعضای تیم مذاکره کننده سابق هسته ای جمهوری اسلامی ایران  تا کنون دو بار در جلسه کمیسیون بررسی برجام مجلس حاضر شده و به سوالات متعدد نمایندگان پاسخ داده اند و نکات دقیق و غیر قابل خدشه ای را مطرح نمودند، اما با این وجود حضور جلیلی موجی از مخالفت را در میان رسانه های زنجیره ای به دنبال داشت. به نحوی که روزنامه های ایران، اعتماد، شرق، آفتاب یزد، ابرار و ... در صفحه اول خود به سخنان جلیلی واکنش نشان دادند.

بر پایه این گزارش این روزنامه ها در حالی هدف تیر های خود را در این روزها به سوی سعید جلیلی نشانه رفته اند که خالی بودن دست آنها در برابر سخنان جلیلی در یادداشت ها و مطالب این روزنامه ها به وضوح قابل رویت است و همین مساله باعث شده است تا تنها با ایجاد گرد و خاک و مطرح کردن مسالی سیاسی و غیر واقع اذهان جامعه را نسبت به سخنان متقن مطرح شده دور سازند. 

این درحالی است که پیش از حضور مسئول ارشد تیم مذاکره کننده سابق هسته ای در کمیسیون برجام این روزنامه ها تلاش نموده بودند تا این حضور را زیر سوال برند. در ادامه برخی از تیتر های این روزنامه ها را ملاحظه می نمایید.

  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی