اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

واکنش قابل تقدیر سیّد حسام نواب صفوی

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۹ ب.ظ

واکنش تند نواب صفوی به یک مجری ماهواره ای

((واقعا ً دم شما گرم...باشد که بعضی ها از شما یاد بگیرند آقای حسام نواب صفوی))


واکنش تند نواب صفوی به یک مجری ماهواره ای


حسام نواب صفوی نوشت: من حاضرم در زندان ایران باشم اما انگ خیانت به من نخورد، من وطن فروش نیستم.

به گزارش فرهنگ نیوز، حسام نواب صفوی در جدیدترین پست اینستاگرام خود نوشت: سلام به همگی هموطنان مثل اینکه ما عادت کردیم علیه کسانی که به خاک ایران خدمت میکنند را آزار دهیم حال چه مرحوم دکتر مصدق ،چه علی دایی چه تیم ملی وبنده حقیر.

متاسفم برای خیانتکارانی که سالها به این خاک خیانت کردند و مورد تشویق یک سری وطن فروش قرار میگیرند، کسانی که به دلیل جرائم مختلف از کشور فرار میکنند و به خود انگ سیاسی میزنند و این آقای محترم سینا ولی اللهی که به طور مفصل پرونده ایشان را برای شما باز خواهم کرد ساکن خیابان چیذر میدان ندا بود و خیلی سعی میکرد در سینما و تلویزیون ایران جایی باز کند ولی نتوانست .

امروز میخواهد از هنرمندان ایران انتقام بگیرد هر هفته یک نفر. یک هنرمند. یکبار فرزاد حسنی، یکبار دکتر شاهکار بینش پژوه یکبار من. او موظف است چون دستور میگیرد از صاحبان شبکه ای که دستور داشت با نشان دادن سریال های غیر اخلاقی بنیان خانواده را نشانه بگیرد نشان دادن و ترویج خیانت بین زنان شوهردار ایرانی این فرد چند هفته پیش درحالی که مست بود به زنی در دبی در حضور شوهرش میخواست دست درازی کند وقتی با امتناع زن و دفاع همسرش مواجه شد با دوستانش شروع به کتک زدن آن مرد نمودند وی توسط پلیس دبی بازداشت و با قید وثیقه آزاد است و حالا . چرا من؟؟؟ 

بارها در کشورهای مختلف پیشنهاد بازیگری به من شد و چند بار نیز به مسابقه الویس ویک رفتم ولی به احترام به قوانین کشورم در مسابقه شرکت نکردم و بخاطر شباهتی که به الویس داشتم پیشنهاد بازی در این نقش بارها چه در قالب تئاترچه سریال در کشور آمریکا به من شد اما باید چه میکردم؟؟؟ خیانت به وطنم،!!ا اگر صحنه غیر اخلاقی در فیلم بود باید انجام میدادم؟ و هویت پدرم وغیرت ایرانی رابه دست باد میسپردم؟؟؟ وقید ایران را برای همیشه میزدم؟؟؟

نه دوستان من حاضرم در زندان ایران باشم اما انگ خیانت به من نخورد من وطن فروش نیستم. این بیسواد نمیداند نقش عمر مختار و حمزه عموی پیغمبر توسط آنتونی کویین بازی شد و دوبله شد و جاودان شد اصلا نمیداند دوبله چیست!!! او از این وحشت دارد مبادا کسی از ایران یک بازیگر بین المللی شود چون ضد ایران وضد هویت ایران است دوستان عزیزی که به این موجود علاقه دارند میتوانند وی را در دبی ملاقات کنند فقط همراه همسر و خواهر ومادر خود نباشند اگر باور ندارید در گوگل سرچ کنید و از کلمات سینا ولی اللهی . مست کتکاری ،پلیس استفاده کنید من در یک فیلم ایرانی در نقش الویس ظاهر خواهم شد طبق قوانین کشورم در کشور آمریکا ولی نه خود الویس کسی که شبیه اوست و این را بدان نه تو نه هیچ قدرتی نمیتواندهویت هنرمندان ومردان وفادار به ایران را نابود کند.
  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی