اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

برخی در خصوص مساله هسته‌ای خیلی مبالغه می‌کنند و می‌گویند افتخار ملی است

عده‌ای همانطور که اقدامات امام را افراطی‌گری می‌دانستند،امروز هم ایستادگی بر اصول و مقاومت در تعامل با زیاده‌خواهان و سلطه‌طلبان را تندروی و افراطی می‌دانند

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به اینکه مردم از دولت توقع دارند که به وعده های خود عمل کند گفت: مردم در حال حاضر انتظار دارند دولت پس از توافق حاصله گشایشی در کار روزانه مردم ایجاد شود و قوه قضائیه در ایجاد گشایش کار مردم در چارچوب وظایف کشور کمک می کند.


متاسفانه عده‌ای هم در داخل کشور خواسته یا ناخواسته دشمن را در این جهت همراهی می‌کنند و همانطور که اقدامات امام راحل را افراطی گری می‌دانستند،امروز هم ایستادگی بر اصول و مقاومت در تعامل با زیاده خواهان و سلطه طلبان را تندروی و افراطی می‌دانند.
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با بیان اینکه دشمن از این جهت که دین مردم را از آن‌ها بگیرد مایوس است،گفت: با این حال امید دارد روح انقلابی و ظلم ستیزی و استکبار ستیزی را از مردم ایران بگیرد و متاسفانه عده‌ای هم در داخل کشور خواسته یا ناخواسته دشمن را در این جهت همراهی می‌کنند و همانطور که اقدامات امام راحل را افراطی گری می‌دانستند،امروز هم ایستادگی بر اصول و مقاومت در تعامل زیاده خواهان و سلطه طلبان را تندروی و افراطی می‌دانند.
به گزارش رجا به نقل ازمیزان، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در جلسه کمیته قضایی شورای توسعه و امنیت پایدار ویژه غرب کشور به برخی برچسب‌زنی‌ها و مواضع دولت واکنش نشان داد.
 
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه دشمن از این جهت که دین مردم را از آن‌ها بگیرد،مایوس است،گفت: با این حال امید دارد روح انقلابی و ظلم ستیزی و استکبار ستیزی را از مردم ایران بگیرد و متاسفانه عده‌ای هم در داخل کشور خواسته یا ناخواسته دشمن را در این جهت همراهی می‌کنند و همانطور که اقدامات امام راحل را افراطی گری می‌دانستند،امروز هم ایستادگی بر اصول و مقاومت در تعامل با زیاده خواهان و سلطه طلبان را تندروی و افراطی می‌دانند.
 
سخنگوی قوه قضائیه در ادامه سخنانش گفت: مردم ما حقیقتا مستحق خدمت هستند و هیچ مسئولی از صدر تا ذیل نباید در خدمت به مردم منتی بر کسی داشته و اگر دستگاهی و یا مسئولی در انجام وظیفه ناکام بود نباید فرافکنی کند و گناه آن را به گردن دیگری بیاندازد.
 
برخی در خصوص مسئله هسته‌ای مبالغه می‌کنند/مقاومت ۳۶ساله علت به رسمیت شناختن بخشی از حقوق ایران توسط نظام سلطه
 
وی تاکید کرد: علاوه بر این نباید مبالغه‌گویی کنند و مردم را به اشتباه بیندازد. همین مسئله هسته‌ای که برای رفع تحریم‌ها و رفع مشکلات مردم ایران حاضر شد قدری تنزل کند ولی برخی در این خصوص خیلی مبالغه می‌کنند و می‌گویند افتخار ملی است و به گونه‌ای حرف می‌زنند که دشمن و دوست را به اشتباه می‌اندازند.
 
معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد:همه بدانیم اگر نظام سلطه و شیطان بزرگ آمریکا حاضر شده‌اند بخشی از حق مردم را به رسمت بشناسند بر اثر قدرت و اقتدار و مقاومت ایران در طول ۳۶ساله بعد از انقلاب بوده است وگرنه هیچ وقت حاضر نبودند به طرف مذاکره امتیازی بدهند.
 
ضرورت مراقبت در برابر نفوذها
 
حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای در پایان با اشاره به ضرورت مراقبت در برابر نفوذهای دشمن،گفت: همه مسئولین اطلاعاتی و قضایی و  همه مسئولین و نهادها و آحاد مردم باید مراقب نفوذ و اثرگذاری دشمن بر تصمیم سازی‌ها و تصمیم گیری‌ها باشند و از چهره بزک کرده دشمن هم فریب نخورند.
  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی