اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

موسوی لارگانی: واگذاری قراردادهای مهم به نورچشمی های آقای وزیر

 زارعی: شرکت های خصوصی آخوندی، پیمانکاران بزرگ وزارت مسکن، راه و شهرسازی شده اند

 آرامی: مدیریت آخوندی جهادی بوده است!

 باهنر: به آخوندی رای مثبت بدهید

موسوی لارگانی: مقابله با فساد نیز از برنامه هایی بود که در رأی اعتماد آخوندی اعلام شد اما با گذشت 2 سال نه تنها شاهد آن نبودیم بلکه دیدیم برخی نور چشمی های وزیر بدون انجام تشریفات عهده دار برخی قراردادها شدند./ علی زارعی: ، متاسفانه شاهد هستیم که یک فردی که در زمینه ریلی و جاده‌ای در سطح معاون وزیر تخصص داشته برای بخش بنادر و دریانوردی انتخاب شده است. همچنین فردی زمینه تخصص هوایی داشته و به بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وزارتخانه اعزام شده است. از طرفی دیگر یکی دیگر از افراد در بخش مدیریت منابع آب تجربه داشته که در حوزه معاونت ساخت و زیر بنای حمل و نقل کشور انتخاب شده است


موسوی لارگانی: مقابله با فساد نیز از برنامه هایی بود که در رأی اعتماد آخوندی اعلام شد اما با گذشت ۲ سال نه تنها شاهد آن نبودیم بلکه دیدیم برخی نور چشمی های وزیر بدون انجام تشریفات عهده دار برخی قراردادها شدند./ علی زارعی: ، متاسفانه شاهد هستیم که یک فردی که در زمینه ریلی و جاده‌ای در سطح معاون وزیر تخصص داشته برای بخش بنادر و دریانوردی انتخاب شده است. همچنین فردی زمینه تخصص هوایی داشته و به بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وزارتخانه اعزام شده است. از طرفی دیگر یکی دیگر از افراد در بخش مدیریت منابع آب تجربه داشته که در حوزه معاونت ساخت و زیر بنای حمل و نقل کشور انتخاب شده است

گروه سیاسی - رجانیوز: جلسه استیضاح وزیر راه مسکن و شهرسازی امروز در صحن علنی مجلس برگزار شد و طی آن موافقان ، مخالفان و وزیر مربوطه هر یک به دفاع از نظرات خود پرداختند.
 
به گزارش رجانیوز؛ پس از بررسی ۳ساعت و ۵۰ دقیقه ای نمایندگان ملت این جلسه ساعت ۱۲ و ده دقیقه به پایان رسید و نمایندگان مجلس با ۱۷۵ رای مخالف ۷۲ رای موافق ، و ۵ رای ممتنع از مجموع آراء۲۵۲ ماخوذه به عباس آخوندی اعتماد کردند و او در پست خود باقی ماند.
 
همراه وزیر راه مسکن و شهر سازی آقایان اسحاق جهانگیری (معاون اول رئیس جمهور)، مجید انصاری (معاون پارلمانی رئیس جمهور)، بیژن زنگنه (وزیر نفت )، طیب نیا (وزیر اموراقتصاد و دارایی)، علی اکبرصالحی (رئیس سازمان انرژی اتمی) و سید حسین هاشمی (استاندار تهران) آمدند.
 
مخالفین استیضاح عباس آخوندی، جناب آقای باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و منصور آرامی سخنگوی کمیسیون عمران و نماینده مردم بندرعباس، ابوموسی، قشم، حاجی آباد و خمیر برای دفاع از وی به ایراد سخنرانی پرداختند.
 
همچنین مهدی هاشمی رئیس کمیسیون عمران و نماینده مردم تهران، مجتبی رحماندوست، مهدی کوچک زاده، علی اصغر زارعی، حمید رسایی نمایندگان مردم تهران و موسی‌الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد و موسوی لارگانی از موافقین استیضاح وزیر راه مسکن و شهرسازی صحبت های خود را بیان کردند.
 
عباس آخوندی نیز بعد صحبت های مخالفین خود به دفاع از عملکردش پرداخت.
 
در آغاز جلسه ابتدا موافقان استیضاح دلایل خود را به شرح زیر بیان کردند.
 
علی زارعی نماینده مردم تهران به نقل از تارنمای مجلس گفت: از دلایل موافقت من با این طرح موضوعاتی مانند عدم تناسب مسئولیت‌ها و تخصص‌ها در وزارتخانه در سطوح بالا و عدم رعایت ضوابط و گسترش زمینه‌های رانتی در این وزارتخانه است.
 
وی افزود ، متاسفانه شاهد هستیم که یک فردی که در زمینه ریلی و جاده‌ای در سطح معاون وزیر تخصص داشته برای بخش بنادر و دریانوردی انتخاب شده است. همچنین فردی زمینه تخصص هوایی داشته و به بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وزارتخانه اعزام شده است. از طرفی دیگر یکی دیگر از افراد در بخش مدیریت منابع آب تجربه داشته که در حوزه معاونت ساخت و زیر بنای حمل و نقل کشور انتخاب شده است.
 
 
همچنین او با توجه به رانت ایجاد شده در حوزه مسئولیت ایشان ادامه داد : عباس آخوندی دارای شرکت‌های خصوصی در زمینه‌های مختلف بانکی، مسکن و خانه‌سازی است و حال با حضور وی در سطح وزارت راه، امور و پروژه‌ها در اختیار شرکت های ایشان قرار گرفته است.
 
بندر شهید بهشتی به مدت ۳۰ سال با ترک تشریفات به شرکت شبه دولتی آریا بنادر ایرانیان واگذار شده که این شرکت متعلق به صندوق بازنشستگی سازمان بنادر است که عملا این صندوق به حیاط خلوت برای این گونه امور تبدیل شده است.
 
استیضاح وزیر سیاسی نیست
 
موسی‌الرضا ثروتی با رد برخی از جو سازی های قبل از شروع استیضاح مبنی بر سیاسی بودن این عمل بیان کرد: وزیر راه و شهرسازی به بهانه های غیر منطقی از جمله تحریم بسیاری از پروژه های ملی و منطقه ای را معطل و بلاتکلیف رها کرده است.
 
 
وی در خصوص ساخت مسکن روستایی اعلام کرد، در دولت دهم اقداماتی در خصوص ساخت مسکن روستایی صورت گرفت که در دولت یازدهم به طور کل متوقف شد و تعداد ۲۰۰ هزار مسکن روستایی به ۵ هزار رسید همچنین دولت دیگر وام های مردم را در خصوص ساخت مسکن تضمین نمی کند.
 
نماینده بروجرد به انتقاد ازکاهش تعداد سفر و گران شدن هزینه های آن پرداخت و گفت : پیش از وزارت آخوندی، ۲۷ میلیون نفر مسافر در ناوگان حمل و نقل عمومی جابه جا می شد که اکنون این تعداد به ۲۴ میلیون نفر رسیده است همچنین هزینه نقل و انتقالات از ۷۵ تا ۲۰۰ درصد افزایش داشته است.
 
بی توجهی به مشکلات ایثارگران
 
رحماندوست دیگر موافق استیضاح با به نمایش گذاشتن بخشی از اظهارات وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس مبنی بر اینکه مسکن جانبازان هر مشکلی داشته باشد با مراجعه به بنده حل آن را در دستور کار خود قرار می‌دهم،اعلام کرد: متاسفانه وزارت راه و شهرسازی تاکنون در حد قانونی نیز به رفع مشکلات ایثارگران اقدام نکرده چه برسد به فراتر از قانون.
 
 
وی با بیان اینکه حداقل کارهای قانونی نیز از سوی وزارت راه و شهرسازی برای جانبازان انجام نشده است، افزود: بسیاری از آمارهایی که وزارت راه و شهرسازی تحت عنوان تسهیلات بانکی خرید مسکن می‌دهد و به عنوان اجرا شده تلقی می‌کند در حالی که امروزه در هیچ جای ایران اعطای تسهیلات به منزله تامین مسکن منظور نمی‌شود.
 
واگذاری قراردادهای مهم به نورچشمی های آقای وزیر
 
موسوی لارگانی با بیان فساد در این وزارت خانه بیان کرد: مقابله با فساد نیز از برنامه هایی بود که در رأی اعتماد آخوندی اعلام شد اما با گذشت ۲ سال نه تنها شاهد آن نبودیم بلکه دیدیم برخی نور چشمی های وزیر بدون انجام تشریفات عهده دار برخی قراردادها شدند.
 
نماینده مردم فلاورجان با طرح این سوال که آیا آخوندی سختی مستأجر و یک روستانشین در کوچه های خاکی را می داند یا خیر تأکید کرد: امام (ره) همواره توصیه کردند که مقامات عالی رتبه خود را وقف اسلام، جمهوری اسلامی ایران و مردم محروم بکنند چرا که مستضعفان و محرومان نورچشمان جمهوری اسلامی هستند.
 
 
وی با اشاره به رشد منفی ساخت و ساز در روستاها گفت:‌این مسئله باعث افزایش حاشیه نشینی در شهرهای بزرگ شده است نباید فراموش کنیم که در سال ۹۰ مقام معظم رهبری ساخت و ساز مسکن روستایی را یکی از شاخص های عدالت عنوان کرد اما در عملکرد دولت یازدهم شاهد کاهش ۷۵ درصدی در ساخت مسکن روستایی بودیم.
 
همچنین این نماینده با توجه به عدم اجرایی شدن مسکن اجتماعی توسط دولت گفت: این در حالی است که وزیر با لفافی مسکن مهر را پشت گوش انداخته، پروژه ای که با پول مردم مستضعف آغاز شد اما با سوء مدیریت ناتمام مانده است.
 
سیاسی‌ترین وزیر کابینه
 
حمید رسایی با سیاسی خواندن وزیر اعلام کرد: آقای آخوندی چه کسی هست که نداند سیاسی‌ترین وزیر کابینه شما هستید. اما اشکالات مدیریتی شما انقدر زیاد است که نیاز نیست ما پرونده سیاسی شما را باز کنیم. از طرف دیگر تکمیل مسکن مهر یکی از تعهدات مهم دولت یازدهم بوده که به دنبال آن وزیر راه نیز برای کسب اعتماد نیز همین شعارها را مطرح کرد.
 
 
 
وی که با بیان صحبت وزیرمبنی بر اینکه او خود را ابداع کننده مسکن مهر می داند ادامه داد: آقای آخوندی اعلام کرد که وقتی وزیر دولت سازندگی بوده اند ، مسکن مهر را خود ابداع کرده حال نمی‌دانم چه شد که این ایده نهایتا مزخرف نامیده شد. متاسفانه در این دو سال علی‌رغم فرصت‌های پیش رو کمترین اعتبارات از سوی بانک مسکن برای پروژه مسکن مهر اختصاص داده شد.
 
نماینده مردم تهران افزود: همچنین وزیر راه در نشست با جامعه مهندسین گفت که بانک مسکن گروگان مسکن مهر شده و سه برابر قدرت خود برای اجرای این پروژه وام داده و ورشکست شده است که همه حتی وزیر اقتصاد نیز از این موضوع تعجب کرده‌اند. به طوری که همه می‌دانند که پرداخت تسهیلات به مسکن مهر از محل خط اعتباری بانک مرکزی است و نه منابع داخلی بانک مسکن. از طرفی دیگر چون این بانک خود نقش عاملیت در پروژه های مسکن مهر را دارد و ۵۰ هزار میلیارد تومان خط اعتبار این پروژه را دریافت کرده یکی از سودآورترین بانک‌ها در کشور است.
 
استیضاح وزیر، فریاد بی خانمان ها
 
مهدی کوچک زاده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کرد:ا ین استیضاح در صدد است فریاد بی خانمان هایی که از دست ملاکان از خدا بی خبر به ستوه آمده و به امید تهیه سرپناهی همه دارایی خود را در مسکن مهر و بر اساس قراردادی که امضا کننده آن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وفا کننده به عهد است نه آقای آخوندی ریخته اند، اعلام کند.
 
شارلاتانیزم خبرنگاری در خدمت کانون های قدرت و ثروت تلاش وافری کرد تا این استیضاح را جنایی و باندی معرفی کرده و ضرب المثل کافر همه را به کیش خود پندارد مصداقی واقعی پیدا کند.
 
 
این نماینده همچنین به سوء استفاده آخوندی اشاره کرد و ادامه داد: شما از ۲۰ سالگی معاون وزیر و وزیر بوده اید و حتما بدون استفاده از رانت بوده است چون چند روز در پشتیبانی جنگ و جهاد خدمت کردید و با آشنایی با فلان مسئول و روحانی به اینجا نرسیدید و بعد از سال ها اشتغال در کرسی وزارت برای جبران خدمات خود با بودجه وزارت نفت برای تحصیل به انگلستان اعزام شده و بعد از اخذ درجه دکتری و مراجعت، خدمات دریافتی از نظام را با پذیرش ریاست ستاد فتنه جبران کردید و جوان های دلسوز را در وزارتخانه قلع و قمع کردید.
 
افزایش کشته های سوانح هوایی
 
هاشمی دیگر موافق استیضاح با بیان عملکرد نامطلوب عباس آخوندی گفت: در سال ۲۰۰۸ میلادی ایران ۲۰۰ درصد سوانح هوایی مازاد بر نرم جهانی داشته که در غرب آسیا ۲۰ درصد بوده است.
 
هاشمی ادامه داد: در سال ۲۰۰۹ ایران ۹۵ درصد افزایش سوانح نسبت به سایر کشورهای جهان داشته که این میزان در کشورهای غرب آسیا ۲۰ درصد بوده، سال ۲۰۱۰ سوانح ۱۵ درصد نسبت به نرم جهانی بوده که در غرب آسیا شاهد حوادث ۱۰ درصدی هستیم.
 
وی گفت: در سال ۲۰۱۱ ما شاهد افزایش ۱۸ درصدی سوانح هوایی در ایران بودیم و در سال ۲۰۱۲ این میزان به ۱۹ درصد افزایش یافت، سال ۲۰۱۳ به ۵۰ درصد، سال ۲۰۱۴، ۱۵۰ درصد و تا پایان سال ۲۰۱۵ براساس براوردی که شده بحث ۲۲۰ درصد است. البته آمار تا ۴۵۰ درصد هم وجود دارد که من آن را باور ندارم.
 
این نماینده تهران افزود: چرا هواپیمای فلایت چک در اسفند ۹۲ در کیش سقوط کرد بعد از ۶ ماه هنور از آب بیرون آورده نشد و حتی جنازه ها طعمه ماهی ها شد.
 
هاشمی با توجه به تعامل با وزیر اعلام کرد: آقای آخوندی ما به دنبال تعامل بودیم و کمیسیون را به وزارتخانه آوردیم و خودمان را کوچک کردیم که تأمین منافع ملت شود ولی فردای آن روز شما رئیس سازمان هواپیمایی را به دولت معرفی کردید دریغ از اینکه به نمایندگان چیزی گفته باشید چندین بار به شما گفته شد که فلان آقا صلاحیت این مسئولیت را ندارد شما ده ماه او را سرپرست گذاشتید و بعد به دلیل مسائل و مشکلات جدی که داشت از کار برکنار کردید.
 
 
بعد از سخنان استیضاح کنندگان وزیر راه مسکن و شهرسازی پشت تریبون امد و از خود دفاع کرد. وی در توجیه عملکردش بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی ۵۶ هزار کارمند داشته و ۱۰ هزار پیمانکار با این وزارتخانه در ارتباط هستند، اما همه نمایندگان می‌دانند که من به هیچ وجه نگذاشتم سایه استیضاح در بین کارکنان این وزارتخانه رسوخ پیدا کند و آخرین اقدام وزارت راه و شهرسازی برگزاری اولین همایش برای جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی بود که همین چند روز گذشته برگزار شد و در این همایش ۱۲۱ پروژه بزرگ با ۲۵ میلیارد یورو عرضه شد.
 
مبارزه با فساد بحث بنیادی است
 
آخوندی تصریح کرد: روش‌های اجرایی تهیه کردیم و به توصیه‌های کلی اکتفا نکردیم، در دفاعیه خود به تدریج برنامه‌های وزارتخانه‌ها را ارائه خواهم کرد، در زمان اخذ رای اعتماد بر حفظ حقوق شهروندی تاکید داشته‌ام و در ادامه گزارش خواهم داد که در این زمینه چه اقدامات بزرگی در وزارتخانه راه و شهرسازی صورت گرفته است و ملاحظه خواهید کرد که چگونه مباحث شفافیت، صداقت و مبارزه با فساد را به شکل گسترده در سطح وزارتخانه پیاده ساختیم.
 
آخوندی با اشاره به اینکه وزارتخانه راه و شهرسازی بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان قرارداد دارد، گفت: وزارتخانه توانست علیرغم تمامی تنگنا‌ها، تمام پروژه‌ها را فعال نگه داشته و تعطیل نکند، می‌دانید قدرت وام دهی بانک‌های ایران به کمتر از ده درصد از تولید ناخالص ملی ایران کاهش پیدا کرده، در واقع ۳۰۰ هزار میلیارد تومان تنها کل تسهیلاتی که در بانک‌های کشور به ما داده می‌شود و حداکثر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات جدید است که دربخش صنعتف خدمات، کشاورزی، مسکن و سایر بخش‌ها داده شود.
 
این عضو کابینه دولت یازدهم با اشاره به اینکه به ۳ سیاست اصلی در وزارت راه و شهرسازی رسیدیم، افزود: برنامه ملی ارتقای بهره‌وری، برنامه ملی توسعه صادرات، برنامه ملی قطع وابستگی به بودجه‌های نفت و در این زمینه اقدامات لازم را انجام دادیم.
 
 
وی با تاکید بر اینکه تلاش ما بر این بوده به تمام شبکه‌های راه‌های آسیا وصل شویم، افزود: تلاش ما بر این بوده تا بتوانیم تمام پایانه‌های مرزی ایران را بازسازی کنیم. تمام کسانی که در مرز حضور دارند، می‌دانند که چطور در جهت نوسازی پایانه‌های مرزی فعالیت کردیم. مردمی که وارد ایران می‌شدند و یا می‌خواستند از آن خارج شوند، در چه فضاحت و گرفتاری‌هایی در پایانه‌های مرزی ایران بودند.
 
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بحث بعدی دسترسی به آب‌های آزاد در شمال و جنوب کشور و بنادر توسعه یافته است، گفت: نماینده چابهار می‌تواند شهادت دهد که بندر شهید بهشتی چگونه و با چه سرعتی در حال ساخت و ساز است. چگونه در حال عملیاتی کردن راه‌آهن چابهار به بیرجند هستیم و در واقع می‌تواند تمام شرق ایران را به آبادانی برساند. نمایندگان شرق کشور کاملا در جریان هستند و جدیت ما را با رگ و پوست خود حس می‌کنند.
 
در صنعت هوانوردی در لبه فناوری جهان  و در سیستم ناوبری پیشرفته‌ترین فناوری جهان را داریم
 
وی با بیان اینکه صنعت حمل و نقل هوایی بیشترین آسیب را از تحریم دید، افزود: این آسیب چه در بخش ناوبری ناوگان و فرودگاه‌ها رخ داده است. از صنعت هوانوردی در لبه فناوری جهان است و سیستم ناوبری پیشرفته‌ترین فناوری جهان است. بیش از ۱۱ سال در سیستم ناوبری ایران هیچ سرمایه‌گذاری نشده است. فرودگاه مهرآباد که بیش از ۱۰ میلیون مسافر در سال جابجا می‌کند، بیش از ۴۰ سال است که تعمیر اساسی نشده است.
 
کاهش ۳۲ ماهه عمر ناوگان هوایی ایران 
 
وی تصریح کرد: فرودگاه‌های بین‌المللی اهواز و بوشهر و ترمینال‌های شیراز، مشهد و اصفهان انشاالله توسط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی توسعه خواهد یافت و وابستگی‌ها کاهش می‌یابد و نباید فراموش کرد انجام این کارها نیاز به کار کارشناسی، اندیشه و خلق اعتماد دارد تا بخش خصوصی سرمایه‌گذاری کند و ما برای نوسازی کامل صنعت هوانوردی ایران برنامه داریم و در حال حاضر با وجود تحریم‌ها بیش از ۱۲ هواپیما به ناوگان هوایی کشور وارد شده و عمر ناوگان هوایی ایران ۳۲ ماه کاهش یافته است.
 
 
فقط سال گذشته ۱۵۰۰ کیلومتر آزاد راه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی جذب شد
 
آخوندی تصریح کرد: فقط سال گذشته ۱۵۰۰ کیلومتر آزادراه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی جذب شد که هر کیلومتر میانگین ۱۰ میلیارد تومان است یعنی ۱۵ هزار میلیارد تومان؛ این به مفهوم توجه به اقتصاد مقاومتی و بخش خصوصی و جلب بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران است٬ این‌ها شعار نیست آزادراه‌هایی زیرساخت است و یک به یک افتتاح خواهند شد.
 
بعد از سخنان وزیر نمایندگان موافق عباس آخوندی نیز به دفاع از او پرداختند 
 
شهادت باهنر برای وزیر
 
محمدرضا باهنر با اشاره به اینکه برخی نمایندگان به او گفته بودند ضرورتی ندارد تا در دفاع از وزیر صحبت کند ادامه داد:‌ اما از آنجایی که تعهد داده بودم دردفاع از آخوندی صحبت کنم چند نکته را بیان خواهم کرد از جمله در خصوص پروژه مسکن مهر که پروژه بسیار عظیمی است باید از زوایای مختلف به آن نگاه کرد.
 
 
وی در خصوص پروژه های مسکن مهر بیان داشت: واقعیت این است که وزارت راه و شهرسازی موظف است که تا آخرین نفری که برای مسکن مهر ثبت نام کرده است مسکن ساخته و تحویل دهد اما باید طوری برنامه ریزی کند که هزینه های مسکن مهر در اقتصاد کشور به  حداقل برسد.
 
دردسر پروژه‌های نیمه تمام برای وزارت راه و مسکن
 
باهنر با بیان اینکه زمانی آخوندی وزارت راه و شهرسازی را تحویل گرفت که ۱۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام داشت توضیح داد:‌در محاسبات ریاضی دانان پرداخت این تعهدات باید در ۱۰ وعده ۱۵ هزار میلیاردی انجام شود اما از نگاه اقتصاددانان پرداخت ۱۵ هزار میلیارد در واقع در مسیر اتمام پروژه ها نیست بلکه هزینه استهلاک و تعدیل است.
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۱۸ نفر از اعضای کمیسیون عمران موافق مطالب مطرح شده و محورهای استیضاح آخوندی نیستند گفت:‌ این استیضاح از سر دلسوزی برای مردم مطرح شده است اما امیدواریم که مجلس دوباره از آخوندی درخواست کند که مسئولیت سکان داری وزارت راه و شهرسازی را برعهده گیرد.
 
فعالیت عمرانی بخش خصوصی
 
منصور آرامی به نحوه مشارکت بخش خصوصی در امور عمرانی کشور اشاره کرد و یادآور شد: مشارکت بخش خصوصی در بخش بنادر و بخش ریلی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و در خصوص اجرای احکام برنامه پنجم و قانون بودجه بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بوده است.
 
همچنین ساخت هزار و ۵۴۳ کیلومتر در بخش راه سازی از سوی بخش خصوصی انجام گرفت و ۹۸ هزار میلیارد تومان نیز جذب سرمایه از سوی شرکت های این بخش جهت اتمام پروژه های نیمه تمام داشتیم.
 
 
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در ادامه با تاکید بر اینکه اگر همچنان در دولت قبل به سر می بردیم و یا اگر دولت دیگر به جای دولت فعلی بود باز هم مشکلات حوزه مسکن مهر وجود داشت،‌ اذعان کرد: سال ۹۱ گزارشی از سوی شورای هماهنگی دستگاه های نظارتی به احمدی نژاد در خصوص مشکلات و مسائل حوزه مسکن مهر داده شد.
 
وی در ادامه با اشاره به این گزارش افزود: در این گزارش آمده بود که بی توجهی به مشکلات موجود در آینده این طرح را با مشکل ایجاد می کند که به تبع آن مسائل فرهنگی،‌ اجتماعی و امنیتی ایجاد خواهد کرد.
  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی