اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

پایگاه اطلاع رسانی سرباز گمنام

اَلسَلامُ عَلَیک یا اَبا عَبدالله الحُسین

کفاشیان: می‌دانم دلتنگ کی‌روش شده‌اید

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۷ ب.ظ

کفاشیان: می‌دانم دلتنگ کی‌روش شده‌اید

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما فقط زمین دستگردی را نداریم بلکه زمین کمپ آماده شده است.

به گزارش فرهنگ نیوز، علی کفاشیان در خصوص تست صندلی ورزشگاه‌ها اظهار داشت: باید استانداردها رعایت شود تا پس از آن با مشکلی روبرو نشویم. استانداردها باید رعایت شود امیدوارم مجمع خاک نخورد و خوب استفاده شود.

وی در مورد اینکه بهره‌برداری چه زمانی خواهد بود تصریح کرد: توپ‌ها را دادیم تست بکنند تا کسی جرات نکند اگر توپش گل نشد از توپ‌ها ایراد بگیرد.
رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص میزبانی از تیم ملی عراق گفت: فقط دستگردی را نداریم که درست باشد کمپ آماده شده و از آنجا استفاده می‌کنیم. وقتی عراق بیاید تیم ملی خارج از کشور است.
کفاشیان در مورد پول بلوکه شده تصریح کرد: یک میلیون دلار هنوز آزاد نشده و سایر پول‌ها از طریق وزارت وصول می‌شود. 5.3 میلیون یورو بوده که به سفارت منتقل شده است. از این پول 4 میلیون یورو مانده است که از پیش هم خرج کرده‌ایم و دستمزد مربیان را هم خواهیم داد. یا فردا یا هفته دیگر یا 6 ماه دیگر آزاد می‌شود.
وی در مورد اینکه گفته می‌شود او منتقد دولت است گفت: دولت تدبیر و امید است و به ما کمک کرده است موفقیت‌های بزرگی داشته است، به من چه ارتباطی دارد.
کفاشیان در مورد قعرنشینی پرسپولیس گفت: هم استقلال و پرسپولیس تیم‌های خوبی هستند که بالا می‌آیند و با این شکل به رده‌های بالا صعود می‌کنند.
رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص دیدار دوستانه با نروژ تصریح کرد: پیشنهادی آمده اما هنوز توافق نکرده‌ایم.
وی در مورد آخرین شرایط کارلوس کی‌روش گفت: نیم ساعت دیگر هواپیمایش در مالزی می‌نشیند و جلسه برگزار می‌کند، می‌دانم دلتنگ کی‌روش شده‌اید.
وی در مورد عدم حضور دستیاران کی‌روش در ورزشگاه گفت: شاید هوا گرم بوده است!
کفاشیان در مورد کمیته فوتسال آسیا و دلخوری ترابیان گفت: این مسئله اختیارش با کنفدراسیون فوتبال آسیا است اما از توانمندی‌های او استفاده می‌کنیم و نگران نباشد از او استفاده می‌کنیم.
وی در مورد اعتراض برخی تیم‌ها به قرعه‌کشی یادآور شد: قرعه‌کشی شده و نمی‌توان ایرادی گرفت.
  • سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی